Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Igaza van anyukámnak? Mit tegyek?

Igaza van anyukámnak? Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Nos lány létemre van a szám fölött néhány nem kívánatos szőrszál. Ahoz, hogy csipesszel álljak neki sok. Megkértem anyukám, hogy menjünk el egy kozmetikushoz, hogy gyantázza le de anyukám nem engedi, mert ha forró a gyanta leégeti a bőröm és azt mondta utána piros is lesz a bőröm tiszta gáz lesz hazajönni. Azt mondta használjak inkább szőrtelenítő krémet. Egyszer régebben már megpróbáltam, de nem szedte le rendesen. meg aztán 2 nap múlva el kezd nőni újra a szőr és elég ronda látvány. meg a vegyszerek nem is tesznek jót a bőrnek. Akkor most mit tegyek? tényleg kipirosodok gyantázás után akkor is ha ügyes a kozmetikus? és ha jól tudom van hideg gyanta is. bocsi csak nem értek ezekhez még kezdő vagyok :D
2012. aug. 16. 13:59
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Fogjad azt a csipeszt és gyors mozdulatokkal tépkedd kifelé. 2-3 perc max és kész. Nem sok az hidd el. A gyantától ki is pattoghatsz, bár a szőrtelenítő krém még rosszabb.
2012. aug. 16. 14:02
 2/13 anonim válasza:
Kaphatók már direkt arcszőrzetre kifejlesztett kicsi gyantacsíkok, én azt használom. Utána egy 10 percig piros a bőröm azon a helyen, de gyors és hatékony megoldás :)
2012. aug. 16. 14:09
 3/13 anonim ***** válasza:
Próbáld ki a kész gyantacsíkokat, ez ilyen kis papíron van eleve, otthon is nagyon gyorsan meg tudod csinálni, szőrtelenítő krémet hanyagold, az nem erre való. (Van külön arcra való gyantacsík, az kis méretű, pont jó a területhez. Előfordulhat hogy utána csúnyán kipattogzik, ez egyénfüggő, anyukámnak sosincs utána semmi, nekem meg mindig, ezen segít a hintőpor és nekem egy gyógyszertári pattanás elleni krém is. Amúgy egyedül is elmehetsz kozmetikushoz, nem drága egy bajuszgyanta, és nem fog vészesen kinézni utána, a kozmetikus nem fog megégetni az teljesen biztos.
2012. aug. 16. 14:09
 4/13 A kérdező kommentje:

első: hát a csipeszhez tényleg sok! komolyan!