Szerintetek normális ha egy cipőboltban így viselkednek a vásárlóval?
Fogyasztóvédelem, Tékozló Homár blog értesítése.
Mindenképp kérjétek a panaszkönyvet. Ettől a legtöbb helyen megijednek, és máris meggondolják magukat. Mindenképp jogod van 3 napon belül cseréltetni vagy visszakérni az árát! Ne hagyd magad!
Majdnem hasonlóan jártam néhány napja a BORGO cipőboltban Szegeden, az Árkádban. Mondtam,hogy a Mustang csizma (eredeti ára 21.000 Ft - most akciós volt) egyik párja fura hangokat ad ki és kellemetlen benne járni, mert megnéznek az emberek. Telefonban azt mondták, hogy kicserélik. Másnap visszavittem és nekem támadtak, hogy ne találjak ki hülyeségeket, senki nem mondott ilyet, semmi baja a csizmának - bár meg sem nézték-, és hogy tudják a telefonszámomat (gondolom zaklatni akartak). Beírtam a panaszkönyvbe, írtam panaszlevelet az ügyvetetőnek. A válaszban azt írta, hogy "bevonultam a családdal és ordítozva követeltem vissza a csizma árát". Pedig egyáltalán nem erről volt szó. Most vizsgálják a csizmámat, de szerintem reménytelen, majd visszakapom ugyanazt a sz.rt. Abban sem vagyok biztos, hogy nem másik csizmát vizsgáltatnak-e be. Totálisan hülyének nézik a vásárlót.
Amúgy egyik ismerősöm a fogyasztóvédelemhez fordult, megítélték neki, hogy a bolt fizesse vissza a cipő árát, de a bolt azt válaszolta, hogy nem fizeti, perelje be őket, ha akarja. Sajnos úgy látszik semmi sem védi a fogyasztót. Nekem is azt mondta a "kedves" üzletvezető, hogy minek vettem meg a csizmát. Nem gondoltam volna, hogy órákig kellene köröznöm benne a boltban, mielőtt megvennem, de lehet, hogy ez a jó taktika.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!