A fodrász ismét nem azt nyírta, amit kértem. Visszamehetek reklamálni?
Előre hosszabbodó hajat kértem, 1 éve ilyen, ugyanazt a fazon mindig. A Biohairbe járok, szeretem őket, ám egyszer egy csaj megkopasztott és valami borzalmat nyírt, ami nem is hasonlít arra, amilyen szokott lenni. Nem vertem ki a balhét.
Következőre megint hozzá kerültem, mondom nem szólok, majd jobban elmagyarázom, biztos sikerül. Természetesen az előre hosszabbodó részen ilyen lépcsőket nyírt, egyszerűen nevetséges. Hátul 2 centin nullással letolta a hajam a nyakamon. Mikor itthon megláttam azt hittem sírok.
Szerintetek visszamehetek ma reklamálni? Legalább javítsák ki. Egy nem túl kedves hangú levelet már írtam nekik dühömben.
az az ostobaság netovábbja, hogyha az ember más eredményt vár ugyan attól a cselekedetétől.
Ha a béna kezű elcseszte, szerinted legközelebb már nem fogja? :D
"Mikor itthon megláttam azt hittem sírok."
Nekem a fodrászom mindig megmutatja minden oldalról a művet, amikor elkészült...
Béna fodrászhoz meg nem megyünk vissza, ez alap.
a szalonjukban sok a fodrász, pont ez a lényeg. bemész időpont nélkül és 10 percen belül sorrakerülsz. már vagy 6 fodrászuk nyírta a hajam, mindig pontosan azt, amit kértem. nem akarok balhézni sosem, ezért gondoltam ha jobban elmagyarázom majd nem rontja el.
nyilván azt kérném, hogy egy másik javítsa ki.
rendes akartam lenni a csajjal, ne miattam szívja meg szerencsétlen, hogy ott hisztizek, de ez már több a soknál.
Tudsz mutatni képet?
Nem tudom elképzelni.
Szerintem keress más fodrászatot.
Ha ennyire el tudják rontani, ne ezen spórolj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!