Valódi vélemények vannak pl. a Notino vagy egyéb kozmetikai termékeket véleményező oldalakon a termék-véleményezéseknél?
Az általad említett oldallal is pont ugyan ez a problémám. Tudatosan figyelem a hozzászólok dátumát, stílusát, mihez szól hozzá stb.
Általánosságban azt vettem észre a nagyobb termékvéleményező oldalakon, hogy ha kijön egy új termék, akkor mennek a kommentek. Ha pedig valamit lehúz mondjuk a konkurencia, akkor máris jön a "gyártó, forgalmazó" és mennek a max. pontok. Én tudatosan irányított oldalnak érzem ezeket a "nagynak mondott" vélemény-oldalakat. Valahogy úgy tudom ennek a menetét elképzelni, hogy van egy termék (legyen új vagy régebbi), akkor azt feltölti a forgalmazó vagy a "ki tudja ki a nagy vélemény oldalról" és utána ha nincs vélemény, akkor generálnak rá egyet. Ha pedig jön rá negatív vélemény, akkor megy rá mesterségesen a poz. vélemény. Szóval tudatosan irányítottnak érzem az egészet.
Természetesen nem lehet az összes márkával ezt megcsinálni, hisz látjuk, hogy a könnyen elérhető olcsóbb, kommersz termékeknél valóban a többé-kevésbé hiteles vélemények mennek (sokan azért ott is csak hobbiból írnak és nem biztos, hogy kipróbálták szerintem). Aminek viszont magyar forgalmazója van, vagy figyel a marketingre, ott már észreveszek olyan tevékenységet, amit fentebb részleteztem.
És persze ne feledkezzünk meg azokról a kommentelőkről se, akik megvesznek egy drága terméket (igaz, hogy szubjektív kinek mi a drága, de minimalizáljuk 10e Ft-tól), majd 1x-i használat után kijelenti, hogy sz*r és kukázza vagy a lábára, kezére keni. Mennyire lehet hiteles az ilyen vélemény manapság?
Na mindegy, csak ezek merültek bennem, de természetesen ezek csak fikciók a részemről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!