Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Weblapkészítés, de hogyan is?

Weblapkészítés, de hogyan is?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Lenne egy összetett kérdésem/kérésem a weblapkészítéssel kapcsolatban. Eléggé laikus vagyok a témában egyelőre és reménykedem,hogy ezen tudtok segíteni változni.

Régebben csináltam pár honlapot ,de csak ilyen sajátcélú html kódos,esetleg egy képet felvágtam photoshopban részekre és mondjuk ha egy tv volt a kép,a kkor a képernyőben jelent meg az oldal,ilyesmi,tehát nagyon kezdetlegesek,de később az egész elfelejtődött. Most szeretném ezt előről kezdeni,mert nagyon lekötött és élveztem.Letudnátok nekem írni,hogy melyik nyelvvel és milyen sorrendben kéne kezdeni?

Valamint a design készítés is nagyon érdekel,pl photoshop ,vagy after effects nem tudom melyik kellhet hozzá. Ahhoz hogy ezekben jó legyek,szükséges lenne hogy jó rajztehetségem legyen ? Iskolában nem igazán ment a rajzolás meg festés,nem mondom hogy nagyon béna vagyok,csak nem valami kíváló,ezt illene fejleszteni?

Tudnátok ajánlani könyveket és oldalakat ahhol annak leírások ,gyakorlás , sok tutorial? Lényegében szeretnék érteni egy komplett weboldal megszerkesztéséhez,mind a leprogramozáshoz,mind a designhoz. Ezeket például nagyon komoly munkáknak tartom,mint laikus.(javítsatok ,ha tévedek).

[link]

Köszönöm a segítséget előre is !

2013. jan. 22. 17:37
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
Dreamviewer-t ne, én webfejlesztőként dolgozom, mi a Netbeans nevű kódszerkesztőt használjuk céges szinten, kicsit sok ramot eszik, de sokat is tud.
2013. jan. 25. 11:48
 12/12 anonim ***** válasza:
Na az aztán overkill.
2013. jan. 25. 13:05
1 2

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu