Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen előnyei és hátrányai...

Milyen előnyei és hátrányai lehetnek annak, hogy futás közben bármit betudok tölteni és kiüríteni a memóriából ha már nem kell?

Figyelt kérdés

Ezt a dolgot úgy értem ilyen technológiára építeném fel a saját játékomat, mert már régóta ezt terveztem. Anno amikor még nem saját játékot fejlesztettem, már akkor nagyon tetszett az, hogy szerver restart nélkül lehetett betölteni/módosítani dolgokat, de akkor még eléggé korlátozott lehetőségeim voltak.


Most van egy elég nagy projekt amiben minigameket is szeretnék belerakni és nem akarok minden DLL-t és Assetet betölteni, plusz ugye ha valaki 10-ből 1 minigammel játszik, akkor nem is kell letöltenie a többit, így redukálni tudom a foglalt helyet és felhasznált erőforrásokat (kb mint DLC-s megoldások).


Tudom a háttérben sok folyamat hasonlóan végzi ezeket a dolgokat, ezzel tisztában vagyok, csak én ezt kicsit jobban szeretném a kezembe venni és manuálisan intézni egy részét. Továbbá a plugin és addon rendszernél is fontos szerepe van ennek.


Ami miatt még fontos, hogy runtime is változhatnak adatok, például ha új modellt tölt le, vagy csak valaki rajzol a falra...


Érdekel ki milyen előnyt és hátrányt lát ebben, nem az automatikus megoldásokban, hanem hogy a fejlesztő kézzel megtudjon adni dolgokat.


2019. júl. 8. 09:31
 1/1 anonim ***** válasza:
A programod hatékonyabb lesz. Nem lesznek random értékek egy két helyen.Kevesebb memóriát használ. Ennyi.
2019. júl. 22. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!