Milyen előnyei és hátrányai lehetnek annak, hogy futás közben bármit betudok tölteni és kiüríteni a memóriából ha már nem kell?
Ezt a dolgot úgy értem ilyen technológiára építeném fel a saját játékomat, mert már régóta ezt terveztem. Anno amikor még nem saját játékot fejlesztettem, már akkor nagyon tetszett az, hogy szerver restart nélkül lehetett betölteni/módosítani dolgokat, de akkor még eléggé korlátozott lehetőségeim voltak.
Most van egy elég nagy projekt amiben minigameket is szeretnék belerakni és nem akarok minden DLL-t és Assetet betölteni, plusz ugye ha valaki 10-ből 1 minigammel játszik, akkor nem is kell letöltenie a többit, így redukálni tudom a foglalt helyet és felhasznált erőforrásokat (kb mint DLC-s megoldások).
Tudom a háttérben sok folyamat hasonlóan végzi ezeket a dolgokat, ezzel tisztában vagyok, csak én ezt kicsit jobban szeretném a kezembe venni és manuálisan intézni egy részét. Továbbá a plugin és addon rendszernél is fontos szerepe van ennek.
Ami miatt még fontos, hogy runtime is változhatnak adatok, például ha új modellt tölt le, vagy csak valaki rajzol a falra...
Érdekel ki milyen előnyt és hátrányt lát ebben, nem az automatikus megoldásokban, hanem hogy a fejlesztő kézzel megtudjon adni dolgokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!