Mitől növekszik a DirectX11 alkalmazás futás közben lefoglalt memóriája?
Most tanulom a DirectX11-et C++ ban, írtam is egy saját keretrendszert csak a memória folyamatosan növekedett a lefordított alkalmazáson, pontosan a Swapchain COM objektum nak a Present föggvénye váltotta ki a növekedést és nem értem hogy miért. Illetve most nézegettem egy példa kódot interneten hátha abban vmit máshogy csinálnak, esetleg van benne erre a leak re memória kezelés vagy stb. de semmi nincs és az a tutorialnak is a lefordított programja ugyanúgy növeli folyamatosan a loopban a memóriát, itt az oldal:
Ha vki tudja miért van az kérem válaszoljon, és nézze meg azt a kódot amit az oldalon csinálnak és hogy mi benne a hiba, miért növeli a memóriát a loop, mert én idegbajt kapok, főleg hogy akárhogy keresek és sehol nincs rá magyarázat illetve hogy hogyan kezeljek DX ben memóriát arra sincs semmi értelmes.
Még vmi, csak akkor eszi így meg a ramot ha osztályokban ban implemetálva ez a DirectX es rendszer, és abban van csoportosítva minden függvény és objectum, aztán teljesen mindegy mivel hívom meg külső osztályból, pointer, new, vagy shared_ptr, illetve próbáltam releaselni is a loopban az objectumokat amikeből hívok a függvényt de ugyanúgy rossz.
Köszönöm az értelmes válaszokat!
bár a directx programozást még nem ismerem (csak a c-t), de nem lehetséges, hogy valahol memóriaszivárgás van?
Minden memória allokáció fel van szabadítva használat után?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!