Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mitől növekszik a DirectX11...

Mitől növekszik a DirectX11 alkalmazás futás közben lefoglalt memóriája?

Figyelt kérdés

Most tanulom a DirectX11-et C++ ban, írtam is egy saját keretrendszert csak a memória folyamatosan növekedett a lefordított alkalmazáson, pontosan a Swapchain COM objektum nak a Present föggvénye váltotta ki a növekedést és nem értem hogy miért. Illetve most nézegettem egy példa kódot interneten hátha abban vmit máshogy csinálnak, esetleg van benne erre a leak re memória kezelés vagy stb. de semmi nincs és az a tutorialnak is a lefordított programja ugyanúgy növeli folyamatosan a loopban a memóriát, itt az oldal:

[link]


Ha vki tudja miért van az kérem válaszoljon, és nézze meg azt a kódot amit az oldalon csinálnak és hogy mi benne a hiba, miért növeli a memóriát a loop, mert én idegbajt kapok, főleg hogy akárhogy keresek és sehol nincs rá magyarázat illetve hogy hogyan kezeljek DX ben memóriát arra sincs semmi értelmes.


Még vmi, csak akkor eszi így meg a ramot ha osztályokban ban implemetálva ez a DirectX es rendszer, és abban van csoportosítva minden függvény és objectum, aztán teljesen mindegy mivel hívom meg külső osztályból, pointer, new, vagy shared_ptr, illetve próbáltam releaselni is a loopban az objectumokat amikeből hívok a függvényt de ugyanúgy rossz.


Köszönöm az értelmes válaszokat!



2016. júl. 4. 14:40
 1/2 anonim ***** válasza:

bár a directx programozást még nem ismerem (csak a c-t), de nem lehetséges, hogy valahol memóriaszivárgás van?

Minden memória allokáció fel van szabadítva használat után?

2016. júl. 4. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Minden fel van szabadítva, tutira, gyári DX Sample alkalmazás is csinálja ugyanezt amihez egy komoly szinte engine framework van csinálva egy kisebb memória hibakezeléssel, nah de valamire azóta rájöttem illetve 99% ban meg is oldódott. Maga a memória csak egy ideig nő utána nem, de DEBUG módban(WARP) nem, csak hardveresen, de azt is csak NVidiával, de csak akkor ha üres a render ciklus és nem rajzolok ki semmi mást, tehát tovább kéne írnom az alkalmazást amire használni szeretném?
2016. júl. 4. 18:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!