Hogy hívják azt a matematikai műveletet, amivel ki lehet szűrni hogy melyik objektum esik be a kamera látószögéből, vagy hogy melyik objektum van takarásba?
Figyelt kérdés
Elkezdtem tanulni a grafikus programozást. És a matematikai alapokat tanulom. De ezt valahogy nem tudom hogy lehetne megoldani. Pong, tetrisz, meg ilyesmi játékok megvannak. De szeretnék picivel komolyabban is foglalkozni a dologgal. Legfőképp 3D fele hajazok. A grafikus könyvtáram az OpenGL3+2019. márc. 17. 10:43
1/3 anonim válasza:
láthatósági algoritmusra gondolsz szerintem :)
2/3 anonim válasza:
Object culling vagy occlusion culling néven találod meg.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a gyors válsszokat.
2019. márc. 17. 10:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!