Blenderben valahogyan meg lehet oldani, hogy a "kamera" (a nézőpontom) egy adott felületre merőleges legyen?
Figyelt kérdés
Arra lenne szükségem, hogy egy felületet rá merőlegesen lássak. Ezt hogyan tudnám megoldani?2017. febr. 12. 21:28
1/3 tabaki válasza:
Szerkesztőmódban kijelölöd, és Shift + Num7.
2/3 tabaki válasza:
+ Azért nekem nem teljesen egyértelmű, mit akarsz csinálni, mert a kamera (macskakörmök nélkül) egyáltalán nem azonos a te pillanatnyi nézőpontoddal. Ha az aktív kamerát ténylegesen át akarod helyezni arra a pontra, ahonnét merőlegesen látod a kijelölt felületet, akkor a fenti után még a Ctrl+Alt+Num0 kombinációt is nyomd meg.
3/3 A kérdező kommentje:
Tudom hogy nem azonos, ezért jelöltem macskakörmökkel, de valóban nem volt egyértelmű így sem. Ennek ellenére is köszönöm a segítséget!
2017. febr. 13. 07:35
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!