Tomi 11 kérdése:
Miért van az hogy c++ opengl es programom lagol de a CPU nak csak 30% át a GPU nak meg 7% használja? Mért nem azután lagol hogy el használja az egészet?
Figyelt kérdés
2019. febr. 10. 13:23
1/6 anonim válasza:
Azért mert nem többszálas a programod, így csak 1 cpu magot használ.
2/6 anonim válasza:
Ez CPU bottleneck. Valszeg egy-két szálon van csak terhelés. Azokat a magokat 100%-on pörgeti, de a többihez nem ér hozzá.
Próbáld meg több szálassá alakítani, hogy kihasználja a többi magot is.
3/6 tabaki válasza:
Tetszik, hogy milyen ötletesen érzékelteted az akadozást, így pontosan el tudjuk képzelni.
4/6 A kérdező kommentje:
mér hogy kellet volna érzékeltetnem vagy komolyan mondod? :D
2019. febr. 10. 19:55
5/6 anonim válasza:
A GPU-ra történő adatmozgatás is sok időt elvisz. Az nem hiszem, hogy megjelenne terhelésként.
6/6 SunRiise válasza:
Az sem mindegy hogy milyen módon rajzolod ki a dolgokat. Jelentős különbség van a VBO-k és a "sima" glBegin glEnd kirajzolás közt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!