1/6 A kérdező kommentje:
Annyit tennék hozzá, hogy a játék motort C++-ban szeretném, ha pedig Unity akkor C#.
2017. jún. 7. 20:53
2/6 anonim válasza:
Az Unity-val semmi probléma nincs, én azt használom.
4/6 A kérdező kommentje:
Melyik melyik? :D
2017. jún. 7. 21:40
5/6 anonim válasza:
Próbáld ki melyik tetszik jobban de szerintem neked egyik sem fog.
6/6 anonim válasza:
#4:
a mostani tudásoddal a Ferrari a Unity, de ha elég magas szintre jutsz, akkor fordulhat a kocka, de ahhoz csapatot kellene építened, hogy a Unityvel versenghess, de persze mindennek meg van az előnye és a hátránya!
Én például egy egyszerű kis memória játékot csináltam 32MB lett Unityvel, 3 scriptet raktam csak hozzá
Ezt pythonban szerintem pár száz kByteból megoldottam volna és már sokat mondtam
viszont komolyabb 3D-s prototípusokat is csináltam már, na ott nagyon sokat segített a Unity, pythonban elég sok munka lett volna, ha 0-ról írom, mondjuk Panda 3D-vel gyorsabb lett volna
és persze írhatsz teljesen saját játékmotort, de az rengeteg munka, persze igényektől függ
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!