Ceben11 kérdése:
Hogyan kell játékmotorokhoz kódot írni, mi a menete onnantól hogy meg van a motor. Mik a be és kimeneti adatok, hogyműködik ez az egész? Melyik motort válasszam, ha c++-ban szeretnék programozni, lehetőleg beépített pályatervezővel.
Figyelt kérdés
Lehetőleg free-licenc-ű motorokat írjatok,előre is köszönöm a segítséget,és a megértést,mivel sok ilyen kérdés van GYIK-n,csak ilyen konkrétumokkal nemtalálok megfelelüő motort(wikin már néztem)2014. dec. 14. 16:35
1/3 anonim válasza:
Első lépésben a programozás alapjaival ismerkedj meg...
2/3 anonim válasza:
"Hogyan kell egy autót módosítani, mi a menete onnantól, hogy meg van az autó... Melyik autót válasszam, ha tizenhármas villáskulcsom van..."
A nyelvtantól ezúttal eltekintve: Ez nem így működik.
Milyen játék? Mi a célod az egésszel? Van hozzá elegendő fejlesztői tudásod?
Utóbbi kérdésre valószínűleg nemleges a válasz. Ha nem így volna, tudnád a választ magad is. Ezen a tényen kellene javítani, mielőtt még a kérdésedben megjelölt dolgokon törnéd a fejed. Fogj egy Unity-t és írj meg vele pár tucat (tehát nem három darab), lehetőleg nem teljesen ZS kategóriás, de nem is AAA játékot, aztán térjünk vissza erre témakörre; ha egyáltalán van értelme...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!