Milyen programozási nyelven írták a DOOM 4-et?
"Az id nél c++ ban tolnak mindent,"
Ezt rosszul tudod. Az ID software C-ben tolt és tol ma is elég sok mindent. Még hozzá LCC-ben (Little C compiler), ami az én kedvencem is.
"na de játéklogikát borzalmas, rettenetes bármiben írni ami sokáig fordul, a fél napod arra megy el így hogy vársz."
Ez egyfejlesztős szemlélet. Az iparban nem így működnek a dolgok. Részletes ütemterv szerint dolgoznak az emberkék. Egy-egy sokszor csak a részfeladat részfeladatán. És ez nem, hogy a fejlesztők, de még a grafikusok, animátorok esetében is így van.
Vagy vannak még az ilyen-olyan motorokra építkező, kisebb csoportok, ott már nem olyan hosszú a fejlesztési idő, mert a lényeg megvan, a csoport vagy a kiadó csak pénzt akar keresni, nem elhivatott szakmailag. Ilyen esetekben a szoftver kész lehet 2-4 hónap alatt is, 4-5 fős csoportot feltételezve. De ők nyilván nem vonulnak be a produktumukkal a hall of fame-be soha.
Az ilyen módon készült szoftverek töltik meg az áruházi polcok legalsó rekeszeit, és dömpingáron kaphatóak az év bármely napján.
"Doom 4 ről beszéltünk"
Nem. Én arról beszéltem, amit te írtál, hogy milyen rossz lehet kivárni a fordítási időt.
És az amit írtam, igaz PC-s desktop játékokra is. Ott egy motor licencelése a leghúzósabb dolog, a többi csak kulimunka. Így a hetvenharmadik FPS-t megcsinálni... ehhez nem kellenek évek, de még fél év sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!