Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Többnyire, hogyan készülnek...

Többnyire, hogyan készülnek azok a játékok amik eljutnak odáig, hogy befejezik őket?

Figyelt kérdés

Mert itt vagyok pl én akinek a kódolás megy a legjobban nincsenek érzékeim a művészetekhez. Hiába tanultam inkscape-ot egyszerűen nem tudok rajzolni.

Nem tudok animációkat,zenéket,hang és más effekteket sem.

Akkor mire volt jó az,hogy programozást és rajzolást tanultam?


Sokan ki írnak ide olyan kérdéseket,hogy hogyan tanulhatnák meg programozni mert ők akarnak játékot csinálni de nem gondolnak bele ,hogy még mennyi minden olyan dolog van amit tudni kell. Én ebbe a hibába estem bele. Úgyhogy gondolkozzatok mielőtt még belevágnátok ezt nektek üzenem.


Na a lényeg az,hogy egyedül nagyon kevesen vannak akik képesek erre vagy csak én vagyok béna? Gondolom ilyen flapy birds grafikájú cuccokat apróságokat egyedül is megcsinálnak de olyat mint pl a badland,shadow fight már nem kivéve ha az illetőnek tehetsége van?


Hogy kamatoztassam a tudásomat? Kezdő vagyok még és vannak hiányosságaim,hogyan fejlődhetnék úgy,hogy ne unjam halálra magamat? Nincs kedvem ilyen placeholderos sza*ságokhoz.


Értitek a problémát ugye egy olyannal aki pedig nem biztos,hogy képes lesz arra,hogy végig egyszerűen le tudjon kódolni bármit egy ilyennel pedig olyanok akik benne lennének abba,hogy beálljanak velem egy csapatba meg nem fognak mert nem vagyok elég jó.


Mi a megoldás?


2016. jan. 25. 21:50
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:

#10: Lehet írni egyedül is játékot. Pl. a logikai játékok is ilyenek, vagy mondjuk a candy crush tipusúak. De ezek piaca meglehetősen szűk.

Amit előzőleg lehagytam: Korábban, úgy 10 éve is meg lehetett élni egyedüli fejlesztőként a régi játékok (tetris, stb.) mobilos, java átirataiból. De ez a lehetőség mára megszűnt.

El tudom képzelni azt is, hogy valaki egyedül, netán másodmagával csinál egy jó, hangulatos kalandjátékot és azzal robbant, de szimulátorok, FPS-ek, hasonlók készítése ma már - sőt, elég régóta - nem egyszemélyes feladat.

Te is, ahogy mondod, mások munkáit hasznosítod. Amiket soroltál, azokhoz kell még legalább 2-3 ember munkája, energiabefektetése. Tehát, vagytok minimum hárman. Attól függetlenül, hogy esetleg ingyen kapod a hozzávalókat, mégis csak többek együttes teljesítményéről van szó.

2016. jan. 26. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

A Mithis Entertainment-et 2002 elején alapították. A vezetője és tulajdonosa a cég egy alapítója, Sugár Róbert volt. A céljuk, hogy kiváló minőségű számítógépes és konzolos videojátékokat készítsenek, amivel még ők is szívesen játszanának. Fénykorában körülbelül 80 fejlesztőt foglalkoztatott, illetve több külsős dolgozót is. A mobiltelefonos játékok fejlesztésébe Mobile Gang márkanév alatt akartak belépni.


2006-ban felvásárolta a Mithis Entertainment-et az Eidos Interactive így létrehozva az Eidos Hungary-t. 2009-ben a Square Enix felvásárolta az Eidos vállalatot, majd nem sokkal később bezárta az Eidos Hungary-t. A cég megszűnésekor 55 alkalmazottja volt.


A Black Hole Entertainment videojáték fejlesztő vállalatot 2001-ben alapította Budapesten 7 lelkes fiatal.


A cég első játéka, az Armies of Exigo Andy Vajna pénzügyi támogatását élvezte, a 2004 vége felé megjelenő program kiadó munkálatait az Electronic Arts látta el. Ezután a Namco Bandai Games megkeresésére belefogtak egy Warhammer univerzumban játszódó valós idejű stratégiai játék készítésébe. Végül 2006 novemberében jelent meg Warhammer: Mark of Chaos címmel, majd 2 évvel később megjelent hozzá egy kiegészítő, ami a Warhammer: Battle March nevet viselte és ez már nem csak PC-re, de Xbox 360 platformra is elkészült.


A cég legutóbb megjelent programja a Heroes of Might and Magic sorozat hatodik része, melyet a Ubisoft számára fejlesztettek, 2011 októberében jelent meg. Ezen túl egy akciójátékon is dolgoztak, ami Xbox 360 és PlayStation 3 konzolokra jelent volna meg. A Might & Magic Heroes VI fejlesztésével azonban csődhelyzetbe jutottak, 2012 júliusától a cég beszüntette működését.


A Philos Laboratories budapesti videojáték fejlesztő céget 1995-ben alapították Budapesten. Kiadójuk a Ubisoft és a CDV Software Entertainment vállalatok voltak. Kezdetben hirdetésekhez készítettek grafikai munkákat, majd 1997-ben felvettek néhány alkalmazottat, akik korábban Perihelion: The Prophecy című játékon dolgoztak a Morbid Visionsnél és nekiláttak első játékuknak, ami a Theocracy címet kapta.

Kísérletet tettek az Imperium Galactica III fejlesztésére, amihez megvásárolták a jogokat az Infogramestől. A játék fejlesztését leállították, a csapatot elhagyó tagok viszont megalapították a Mithis Entertainment céget, azonban jogi problémák miatt átkeresztelték Nexus: The Jupiter Incident címre és végül 2004-ben jelenhetett meg. 2004-ben zárták be végleg a stúdiót.


Fentiekből is látszik, hogy már 10-15 évvel ezelőtt sem egy-két-három fős csoportok fejlesztettek.

2016. jan. 26. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
#11 Ezért mondtam hogy bizonyos szinten igazad van, hiszen nem csak a saját munkám eredménye. De szerintem olyan értelemben hogy 1 ember írt meg teljesen egyedül egy játékot, olyan a valóságban nem létezhet, hacsak nem ő alkotott hozzá egy programnyelvet.
2016. jan. 26. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Mi ez az idiótaság, hogy hálózatkezeléshez hardvert kell venni? Virtuális gép??
2016. jan. 26. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

A hálózatkezeléshez virtuális gép nem jó.

Annál már az is sokkal jobb, ha a gépén elindít egy szervert és a lokálhoszthoz csatlakozik.

Aki hálózatkezelést írna, de nincs hozzá még egy gépe, az már szegényház a hatvannegyediken.

2016. jan. 26. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
0%

#11: Pedig létezhet. A programnyelv fejlesztése nem az ő feladata. Az csak eszköz.

A Prince of Persiát pl. egyetlen ember írta meg (assemblyben). Ráadásul, minden akkor létező hardver konfiguráción futott (hercules, CGA, EGA, VGA video, PC speaker, ADLIB, ADLIB gold, SB, stb. hang), önmagát konfigurálta be, a játék detektálta a hardvert.

2016. jan. 26. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
#16 de nem egyedül dolgozott. Az öccse is segített neki. :)
2016. jan. 26. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
Már nem azért de az utóbbi évek legismertebb játéka, a Minecraft is 1 ember műve volt.. De ha visszamegyünk a '80-as évekbe és a'90-esek elejére, akkor ez nem is volt olyan ritka.
2016. jan. 26. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

MINECRAFT:


A Minecraft egy sandbox open world (nyílt játékterű) stílusú videojáték, amit eleinte a svéd származású Markus "Notch" Persson fejlesztett, később az általa alapított cég, a Mojang, amit 2014-ben felvásárolt a Microsoft.


Tervező

Markus Persson (2009–2011)

Jens Bergensten (2011–)


Művész

Kristoffer Zetterstrand

Markus Toivonen


Zeneszerző

Daniel Rosenfeld

2016. jan. 26. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!