Többnyire, hogyan készülnek azok a játékok amik eljutnak odáig, hogy befejezik őket?
Mert itt vagyok pl én akinek a kódolás megy a legjobban nincsenek érzékeim a művészetekhez. Hiába tanultam inkscape-ot egyszerűen nem tudok rajzolni.
Nem tudok animációkat,zenéket,hang és más effekteket sem.
Akkor mire volt jó az,hogy programozást és rajzolást tanultam?
Sokan ki írnak ide olyan kérdéseket,hogy hogyan tanulhatnák meg programozni mert ők akarnak játékot csinálni de nem gondolnak bele ,hogy még mennyi minden olyan dolog van amit tudni kell. Én ebbe a hibába estem bele. Úgyhogy gondolkozzatok mielőtt még belevágnátok ezt nektek üzenem.
Na a lényeg az,hogy egyedül nagyon kevesen vannak akik képesek erre vagy csak én vagyok béna? Gondolom ilyen flapy birds grafikájú cuccokat apróságokat egyedül is megcsinálnak de olyat mint pl a badland,shadow fight már nem kivéve ha az illetőnek tehetsége van?
Hogy kamatoztassam a tudásomat? Kezdő vagyok még és vannak hiányosságaim,hogyan fejlődhetnék úgy,hogy ne unjam halálra magamat? Nincs kedvem ilyen placeholderos sza*ságokhoz.
Értitek a problémát ugye egy olyannal aki pedig nem biztos,hogy képes lesz arra,hogy végig egyszerűen le tudjon kódolni bármit egy ilyennel pedig olyanok akik benne lennének abba,hogy beálljanak velem egy csapatba meg nem fognak mert nem vagyok elég jó.
Mi a megoldás?
Nem csak te vagy "béna". A mai világban egy piacképes játékot nem tud megírni egyetlen fejlesztő, de még három sem. Azok az idők már elmúltak.
Ha grafikát akarsz, netán zenét, akkor a freelancer.com-on találsz embert aki apróért megcsinálja neked.
A megoldás az, hogy megírsz kisebb progikat. Magadnak. Javaslok pl. egy saját grafikai programot. Rengeteget lehet tanulni belőle. Vagy írsz 2d, 3d fizikát.
Értem de nem szeretnék fizikát meg hasonlókat írni én az unity-ben szeretek tevékenykedni. C++ al kezdtem a pályafutásomat rég volt már most c# zek miatta. De unity-ben hogyan gyakoroljak ha nincs hozzá spriteom meg hanganyagaim. :(