Mivel kezdjem a játékfejlesztést?
Figyelt kérdés
tippeket szeretnék, hogy hogyan kezdjek hozzá egy játékhoz. c++ -t tanulok. Például egy Tetrist mivel lehet csinálni? Game makeren kivül.2010. márc. 20. 18:54
1/7 anonim válasza:
Először tanulj meg programozni, aztán majd meg tudod írni, és nem fogsz hülyeségeket kérdezni.
2/7 A kérdező kommentje:
igazadvan ez a lehető leg egyszerübb válasz.. de én nem ezt kérdeztem
2010. márc. 20. 19:16
3/7 anonim válasza:
Inkább te olvasd el a kérdést rendesen, és ne válaszolj hülyeséget, vagy ha nem értesz hozzá, akkor egyáltalán ne is válaszolj! Ugyanis ha értenél, tudnád, hogy a C++ban nincs alapból lehetőség grafikai elemeket csinálni.
Viszont rendelkezésre állnak külső könyvtárak, amiket direkt erre találtak ki. Ha 2D-ben szeretnél programozni, az SDL-t, ha 3D-ben, akkor az OpenGL-t ajánlom.
4/7 anonim válasza:
19.19 vagyok.
Az előző válaszom, az első válaszolónak szólt.
5/7 anonim válasza:
Köszönöm az útmutatást, de nekem nincs szükségem rá, a kérdezőt okítsd, ha akarod.
6/7 anonim válasza:
első körben tudni kellene, hogy mennyire vagy képben a C++-t illetően, mert mielőtt játékírásra adnád a fejed nem árt jól tudni programozni, különben csak kínszenvedés lesz...
Itt: vannak jó könyvek
főleg a 3. és 4.et ajánlanám, de készülj fel hogy sok elmélet lesz benne....
7/7 anonim válasza:
A játékfejlesztést papíron, tervezéssel kell kezdeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!