Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan készítsek el egy...

Ssdmark kérdése:

Hogyan készítsek el egy egyszerű játékot (C#)?

Figyelt kérdés

Kicsit magamról, csak a tisztán látás érdekében.

17 éves tanuló vagyok, emelt informatikai érettségire készülök (most leszek végzős). Magamnak tanulok programozni, az utóbbi időkben elkezdett foglalkozni velem egy infótanár(az iskolából) de ő nem oktat, csak feladatokat ad ami segít az emelt érettségire felkészülni. Amúgy elég jó eredménnyel, eddig 4 régebbi érettségi feladatsort írtam meg (a programozás rszét) és mind hibátlan lett:) C# programnyelven programozok. Szóval az érdekelne, hogy igazában mit foglal magában a játék készítés? semmit nem tudok róla viszont nagyon érdekel ez az ágazat (mellékesen, programtervező informatikus szakot néztem ki magamnak, ez csak egy iylen kis saját otthoni hobbi lenne:) ) Szóval bármi féle leírást, odlalt vagy esetleg könyvet is!(a játék készítésről, miylen ismeretek kellenek hozzá, miylen fejlesztői környezet stb? motorokról mert arról sem tudok semmit, szóval átfogóan mindenről :( ) nagyon szívesen olvasnék, és megköszönném ha linkelnétek nekem beváltakat, nem szeretnék most szelektálni magamnak a gugli találatokból :( mert mostanában keveset tudok itt lenni . Előre is köszönöm a kommenteket:) (ja és oylan egyszerű játékra gondoltam mint egy felülnézetes, labirintus játék, vagy hasonló iylen kisebb tudást .. "kisebb" tudást igénylő játék. vagy esetleg komoylabb dolgo kis szóbajöhetnek, de nyilván kezdésből az egyszerűbbekbe kezdenék:) vagy elmélet stb. Köszi:))



2015. júl. 29. 21:29
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

C# mellé használj nyugodtan MonoGame-t. :)


[link]


Ez az XNA 4.0 utódja, mivel a Microsoft már leállt a fejlesztéssel, és egy jó ideje a Mono vette át mint nyílt forráskód. Azóta úgymond jobb lett, és több platfromot is támogat, mindezek mellett az XNA-val ellentétben itt OpenGL-el is lehet készíteni, nem csak DirectX-el. Annyi átka van, hogy a programozónak a legújabb verzóhoz szükség van 64 bites op. rendszerre a Content feldolgozója végett. Tehát a kész játék már futni fog 32 biten is, csak a programozó részéről kell a 64 bit. Amúgy ez a framework nagyon jó 2D-hez, akár összetettebbekhez is, viszont 3D-hez már egyértelműen én is az Unity-t szedném elé, de eddig még mindig a 2D jobban vonz. Sok szerencsét. :)

2015. aug. 11. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
ui: Itt megjegyzem neked nem kell megírnod se a hang, se a grafikus motort, pont ez a jó benne, hogy az alapokat a feneked alá tolja, "csak" a játék logikájával kell foglalkozz, no meg persze jó ha van haladóbb szaktudásod C#-ból. :)
2015. aug. 11. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a hasznos kommentedet ! Az unityvel ismerkedek mostanában, és nagyon megfogott:)
2015. aug. 16. 18:00
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!