Ha egymás után különböző méretű téglatesteket szeretnék lerakni, hogyan kell azoknak a pozícióját kiszámolni? Unity3D
A pozíció a téglatestek közepét jelölik.
Van már lerakva egy téglatest.
Annak a hosszúsága 2 egység.
A következő kocka hosszúsága 6 egység.
Ebből úgy számolom ki az utóbbi kockának a pozícióját, hogy az elsőnek a hosszúságát elosztom kettővel, hozzáadom az első kocka pozíciójához és még hozzáadom az új kocka hosszúságának a felét és így kapom meg az új téglatest pozícióját.
Elméletben ez jó szerintem, viszont Unity3D-ben megcsináltam és egyáltalán nem jó mert egymásba csúsznak, de csak akkor ha egymás mellett különböző méretű téglatestek vannak, egyformák jól vannak egymás mellett.
Vagy az emléleti rész rossz?
Megvan a probléma, nem az elméletben van, jó is számol, koordináta rendszerben van valami...
4 object egymás mellett, én illesztettem őket össze, hosszúságuk sorba, egységben kifejezve:
20 - 2 - 2 - 6
Pozíciójuk (Z tengely): 30 - 32 - 34 - 40
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!