Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ha egymás után különböző...

Ha egymás után különböző méretű téglatesteket szeretnék lerakni, hogyan kell azoknak a pozícióját kiszámolni? Unity3D

Figyelt kérdés

A pozíció a téglatestek közepét jelölik.

Van már lerakva egy téglatest.

Annak a hosszúsága 2 egység.

A következő kocka hosszúsága 6 egység.

Ebből úgy számolom ki az utóbbi kockának a pozícióját, hogy az elsőnek a hosszúságát elosztom kettővel, hozzáadom az első kocka pozíciójához és még hozzáadom az új kocka hosszúságának a felét és így kapom meg az új téglatest pozícióját.

Elméletben ez jó szerintem, viszont Unity3D-ben megcsináltam és egyáltalán nem jó mert egymásba csúsznak, de csak akkor ha egymás mellett különböző méretű téglatestek vannak, egyformák jól vannak egymás mellett.

Vagy az emléleti rész rossz?



2015. jún. 25. 11:04
 1/1 A kérdező kommentje:

Megvan a probléma, nem az elméletben van, jó is számol, koordináta rendszerben van valami...

4 object egymás mellett, én illesztettem őket össze, hosszúságuk sorba, egységben kifejezve:

20 - 2 - 2 - 6

Pozíciójuk (Z tengely): 30 - 32 - 34 - 40

2015. jún. 25. 11:25

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!