Dev C++-ban hogyan lehet egyszerre több gombnyomást kezelni?
Milyen gombnyomás?
Billentyűzeten?
Hát ugyanúgy kell kettőt, mint egyet, csak egymás után.
Ha lassú a feldolgozás, akkor két szálon a két játékost, vagy async módon, de elég kevés az infó.
csinálj egy bool tömböt:
bool keyboard[256];
Billentyű lenyomás (KeyDown) eseménynél a megfelelő tömb indexet (scan kód alapján) állítsd true-ra, felengedésnél (KeyUp) pedig false-ra.
ProTipp: Az ablak fókuszvesztésénél, pedig állítsd mindent false-ra, hogy ne ragadjon be.
Az eseménykezelés után (pl.: update() függvénynél) a keyboard tömb megfelelő értékét vizsgáld.
Így fog működni lenyomott billentyűknél is.
Köszönöm a válaszokat!
#1-es, épp ez az, hogy nem egymás után kéne ellenőriznem a gombnyomást, hanem egyszerre, hogy lehetővé tegyem a két játékos figuráinak egyszerre történő elmozdulását, mert anélkül nem ér semmit az egész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!