Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Programozók! Ti hogy oldjátok...

Programozók! Ti hogy oldjátok meg a Google és Facebook konverziós kódok elhelyezését?

Figyelt kérdés
A marketingesek azzal nyaggatnak, hogy amikor eszükbe jut, akkor piszkáljak bele a forráskódba, és pakoljak bele mindenféle konverziós kódokat (a régieket persze fütyülnek kiszedetni, és csak gyűlik a szemét). Azt állítják, hogy ez máshol is így megy, de nem tudom, honnan veszik. Nálatok mi a megoldás? (Csak az válaszoljon, aki tudja, mi ez, és foglalkozott már vele.)
2014. dec. 15. 17:24
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:

Ja hát ha már amúgy is menthetetlen szemét, akkor bármilyen megoldás jó.

Az adatbázissal három problémám van elsőre:

1. Misuse

2. Overhead

3. Additional point of failure


Azonban, ha olyan a helyzet, amilyennek vázoltad, akkor válaszd a legkézenfekvőbb megoldást.

Már csak azt kell kitalálni, hogyan legyenek leszoktatva a szemetelésről. Most így hirtelen egy lejárattal rendelkező tartalom jutott eszembe, aminek a lejáratának esedékességéről a kedves user kap egy szuper figyelmeztető e-mailt. Vagy meghosszabbítja, mert kell, vagy auto törlődik, mert már nem kell. A hangsúly itt azon van, hogy ne azért kelljen aktívan tennie, hogy a szemét el legyen takarítva, hanem azért, hogy ami kell, az ne legyen eltakarítva. Ez ráveszi őket, hogy csak az legyen ott, ami fontos.

2014. dec. 19. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!