Programozók! Ti hogy oldjátok meg a Google és Facebook konverziós kódok elhelyezését?
Ja hát ha már amúgy is menthetetlen szemét, akkor bármilyen megoldás jó.
Az adatbázissal három problémám van elsőre:
1. Misuse
2. Overhead
3. Additional point of failure
Azonban, ha olyan a helyzet, amilyennek vázoltad, akkor válaszd a legkézenfekvőbb megoldást.
Már csak azt kell kitalálni, hogyan legyenek leszoktatva a szemetelésről. Most így hirtelen egy lejárattal rendelkező tartalom jutott eszembe, aminek a lejáratának esedékességéről a kedves user kap egy szuper figyelmeztető e-mailt. Vagy meghosszabbítja, mert kell, vagy auto törlődik, mert már nem kell. A hangsúly itt azon van, hogy ne azért kelljen aktívan tennie, hogy a szemét el legyen takarítva, hanem azért, hogy ami kell, az ne legyen eltakarítva. Ez ráveszi őket, hogy csak az legyen ott, ami fontos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!