Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Programozók! Ti hogy oldjátok...

Programozók! Ti hogy oldjátok meg a Google és Facebook konverziós kódok elhelyezését?

Figyelt kérdés
A marketingesek azzal nyaggatnak, hogy amikor eszükbe jut, akkor piszkáljak bele a forráskódba, és pakoljak bele mindenféle konverziós kódokat (a régieket persze fütyülnek kiszedetni, és csak gyűlik a szemét). Azt állítják, hogy ez máshol is így megy, de nem tudom, honnan veszik. Nálatok mi a megoldás? (Csak az válaszoljon, aki tudja, mi ez, és foglalkozott már vele.)
2014. dec. 15. 17:24
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
100%
Mi megoldottuk azzal, hogy nincs marketingesünk. :)
2014. dec. 15. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:

:-))

Sajnos ez nálam nem opció, egy szem informatikus vagyok marketingesek gyűrűjében, és az ügyvezető is marketinges.

2014. dec. 15. 17:54
 3/21 anonim ***** válasza:

Miféle konverziós kódokra gondolsz?


Amúgy ha be kell pakolni az nem gáz, egyedül azt kell figyelni, hogy ami nem kell, azt vedd ki.

Annyira sok nem lehet benne.

2014. dec. 15. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:

Facebook, Adwords. Nem hiszem, hogy állandóan a forrást kéne piszkálni.

Plusz pont az a msik bajom, amit mondasz, hogy az már nem érdekli őket, amikor valami szemétté válik, és nem szólnak, amikor valamit ki lehet venni.

Azon gondolkodom, hogy a marketinges kap egy külön felületet, ahol betöltheti az adatbázis külön táblájába a kódját, és a program onnan olvassa be, és majd akkor takarít ő. A kérdés csak az, hogyan lehet ezt biztonságosan megoldani.

2014. dec. 15. 21:15
 5/21 anonim ***** válasza:

Attól függ mennyire bízható meg a marketinges.

Ha tuti nem rontja el, akkor simán, hogy betölti és te az oldal betöltéskor belepakolod a cuccokat a db-ből.

2014. dec. 15. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
Ez egy bizalmon alapuló cég, és nem feltételezem róla, hogy belepiszkítana a saját fészkébe.
2014. dec. 15. 23:19
 7/21 A kérdező kommentje:
Egyébként azért van lövése az informatikához neki is, internetmarketinggel foglalkozik, szóval meg tudja különböztetni a hash markot az entertől. :-)
2014. dec. 15. 23:21
 8/21 anonim ***** válasza:

Előrevetném, nem tudom, milyen "konverziós kódról" van szó; nekem ez a kifejezés nem igazán mond így semmit.


Ha ez valamilyen számsor volna, ami kulcs valamihez, akkor gyűjtsd ki valami XML konfigba, vagy akár CSV-be, amit anélkül lehet módosítani, hogy a programot újra kellene fordítani.


Biztos vagyok benne, hogy van a problémádra kényelmesen használható, szakszerű megoldás, azonban elég kevés részletet ismerek belőle, így nem tudok érdemi javaslatot tenni a fentieken kívül. Ha valamilyen szkriptecskéről van szó, akkor nyelvtől és API-tól függően lehet szépen elabsztrahálni a kérdéskört, hogy egy rugalmasan kezelhető repository-d legyen a különböző cókmókoknak.

2014. dec. 17. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 A kérdező kommentje:

Mint mondtam, Adwords és Facebook. Az idézőjel talán túlzás.

Adwords esetén a példa: [link]

A konverziók követése a webhelyen dobozt kell kinyitni.

Szóval ez egy Javascript-kód, amit a HTML-forrásba kell tenni.

A programnyelv PHP.

A probléma ezzel, hogy kampányhoz kötődik, és a marketingesek folyton cserélgetni akarják, én meg nem vagyok similabda.

2014. dec. 17. 05:55
 10/21 A kérdező kommentje:

Igazából valóban konkrétumok érdekelnének, pl. hogy ha adok valakinek egy felületet, ahol beviheti a scriptjeit, akkor hogy lehet ellenőrizni, hogy az a bevitt szöveg, amit HEAD vagy a BODY részbe kell beilleszteni, egy érvényes és biztonságos Javascript-kód-e.

Úgy láttam, programozási kérdésekben ennél nagyobb aktivitás szokott itt lenni. :-( A Stackoverflow-n hiába kerestem, azért kérdezem.

2014. dec. 17. 06:51
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!