Text Based RPG-t akarok csinálni, később amikor elegendő tudásom lesz, tudok írni hozzá grafikus motort?
Röviden nehéz megfogalmazni a kérdésem, ezért itt leírom érthetően:
Elkezdtem C++-ban egy text based rpg-t csinálni, csak annyi a baj vele, hogy csak én használnám. Így nem tudom, hogy érdemes-e folytatnom. Lehetséges-e, hogy most megírom a rendszert, és később, amikor elegendő tudásom lesz, írok hozzá egy grafikus motort/beleépítek egy engine-t. Ha meg lehetséges, akkor az lenne a kérdésem, hogy megéri-e? Mert nem ctrl+c ctrl+v grafikus alapra helyezni a programot, így nem tudom, hogy megéri-e most konzolban megcsinálni és később átírni, vagy inkább majd ha lesz elég tudásom, akkor egyből úgy írjam hogy grafikus motorra tervezem? Remélem érhető voltam, én sem tudom nagyon megfogalmazni.
Teljesen másképp épül fel a két fajta játék, szóval kb semmit nem tudnál újrahasználni a kódból.
Ami esetleg mégis olyan, azt tized annyi idő alatt újraírod.
Ettől függetlenül csinálj konzolos játékot, szerintem mindenképpen tanulhatsz belőle és tuti jó móka.
Igen én is utólag erre jutottam :D
Bár lehet akkor már a böngészős játékomat folytatom. Az sem nehezebb, már jól állok vele. És legalább arra nagyobb igény van,és jobban kivitelezhető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!