Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan kezdjek bele a DirectX...

Hogyan kezdjek bele a DirectX programozásba?

Figyelt kérdés

Én játékfejlesztő szeretnék a későbbiekben lenne, és mivel a c++/DirectX combot használ mindenki ezért elhatároztam hogy ebbe az irányba megyek el én is. A c++ már elég jól kitanultam 3-4 év alatt, így gondoltam hogy jöhet a DirectX, de nem tudom hogyan álljak neki. Mit olvassak/milyen videót nézzek (nem feltétlen magyar, de ha magyar akkor különösen örülök). Kérlek mondjatok tutorialokat/könyveket amik szerintetek a legjobbak.

Esetleg egy enginet jobban ajánlatok mert már manapság mindenhol ezt használják? Ha igen akkor ahhoz is tutorialokat? Illetve az engine-ekből szokott lenni ilyen tanulóknak való verzió ami mindent megad, de ingyenes?



2014. jún. 17. 18:04
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%
Mi a frászt tanultál 3-4 évig, ha a Google-t sem sikerült megtalálni?
2014. jún. 17. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 A kérdező kommentje:
Én csak bizonytalan vagyok nem tudom melyikkel érdemes kezdeni.
2014. jún. 17. 18:11
 3/22 anonim ***** válasza:
100%
Miket tudsz csinálni C++ban, h eléggé jól kitanultad ? Másrészt a DirectX programozás eléggé húzós dolog..
2014. jún. 17. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 A kérdező kommentje:
had ne soroljam nagyon sok minden. Kezdetleges formot is készítettem már egyedül, ami ugye a DX-es játék megjelenítésére kell például.
2014. jún. 17. 18:38
 5/22 anonim ***** válasza:
100%

"A c++ már elég jól kitanultam 3-4 év alatt"


:):D:)


maid mah fockin dei:D

2014. jún. 17. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
100%
"had ne soroljam nagyon sok minden" azért mondhatnál pár dolgot, amit csináltál, a kezdetleges form app, kb. semmi.. Ha csak ilyen szintű a tudásod, akkor ne kezdj bele a DirectX-be, mert nem fogsz érteni semmit.
2014. jún. 17. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
100%

Én tudok neked segíteni DirecX-ben, de előtte kérlek válaszolj meg pár kérdést, lehetőleg a 3-4 év alatt szerzett tapasztalataidat felhasználva és ne a google-t.


1. Mi a scope "::" operátor? Miért nem szükséges kitenni a "typedef" kulcsszót a struktúrák definíciója elé C++ nyelven?


2. Mi az alapvető különbség referencia és mutató között?


3. Mi az a konstans minősítő? Mi az a konstans referencia, miért érdemes használni paraméterátadásnál?


4. Röviden definiáljon egy osztályt ami számon tartja hány példánya van.


5. Mi a különbség a struct és a class kulcsszavak által megadott osztályok között.


6. Mi a különbség a virtual és a pure virtual metódusok között? Hogyan jelöljük őket?

2014. jún. 17. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:
Nem lepődtem meg, hogy a kérdésekre nem érkezett válasz.
2014. jún. 19. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje:
Még ma megírom csak sok dolgom volt.
2014. jún. 19. 11:28
 10/22 anonim ***** válasza:
LOL.. Én mindössze 2 évig tanultam C++ -t, és 1 kivételével az összesre tudnék válaszolni, max 5 perc lenne (nagyon max..)
2014. jún. 19. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!