Hogyan kezdjek bele a DirectX programozásba?
Én játékfejlesztő szeretnék a későbbiekben lenne, és mivel a c++/DirectX combot használ mindenki ezért elhatároztam hogy ebbe az irányba megyek el én is. A c++ már elég jól kitanultam 3-4 év alatt, így gondoltam hogy jöhet a DirectX, de nem tudom hogyan álljak neki. Mit olvassak/milyen videót nézzek (nem feltétlen magyar, de ha magyar akkor különösen örülök). Kérlek mondjatok tutorialokat/könyveket amik szerintetek a legjobbak.
Esetleg egy enginet jobban ajánlatok mert már manapság mindenhol ezt használják? Ha igen akkor ahhoz is tutorialokat? Illetve az engine-ekből szokott lenni ilyen tanulóknak való verzió ami mindent megad, de ingyenes?
"A c++ már elég jól kitanultam 3-4 év alatt"
:):D:)
maid mah fockin dei:D
Én tudok neked segíteni DirecX-ben, de előtte kérlek válaszolj meg pár kérdést, lehetőleg a 3-4 év alatt szerzett tapasztalataidat felhasználva és ne a google-t.
1. Mi a scope "::" operátor? Miért nem szükséges kitenni a "typedef" kulcsszót a struktúrák definíciója elé C++ nyelven?
2. Mi az alapvető különbség referencia és mutató között?
3. Mi az a konstans minősítő? Mi az a konstans referencia, miért érdemes használni paraméterátadásnál?
4. Röviden definiáljon egy osztályt ami számon tartja hány példánya van.
5. Mi a különbség a struct és a class kulcsszavak által megadott osztályok között.
6. Mi a különbség a virtual és a pure virtual metódusok között? Hogyan jelöljük őket?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!