Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Elmagyarázod hogyan működik a...

Elmagyarázod hogyan működik a normal és a bump mapping?

Figyelt kérdés

Mi az a normal map?

Ez valójában egy shader kód?Ha igen akkor miért nem normal scriptnek,de ez így hülyén hangzik.Néztem róla videót.De csak annyit tudtam meg belőle,hogy hogyan csinálhatok ilyet.


Most miből áll egy normal map egy scriptből vagy két textúrából akkor?Hogy van ez?


És a bump map az miért más mint a normal map?


2014. máj. 17. 23:25
 1/5 iostream ***** válasza:
2014. máj. 18. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Nem értem még mindig. :(
2014. máj. 18. 00:12
 3/5 anonim válasza:
Ahogy az a forum is leirja, a bump map az egy greyscale heightmap, mig a normal map a harom kulon szincsatornaban kodolja az egyes pontok x-y-z kiterjedeseit. Tehat a normalmap reszletesebb, viszont eroforrasigenyesebb.
2014. máj. 18. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Ha ez igaz akkor unitybe a bump shader alá miért kell megadni egy normal mapot?
2014. máj. 18. 21:02
 5/5 A kérdező kommentje:

Énezt nem értem.

Meg akarom tanulni ezeket a dolgokat részletesebben.

Van erről egy jó kônyv lehet angol is.

Lényeg,hogy az alapoktól kezdje.c# ben szoktam programozgatni meg c++ ban is.


Mindent tudni akarok ezekről a furcsa grafikai technikákról.

Egy jó angol vagy magyar könyvet tudnátok nekem ajánlani.

Amazon.com on szoktam keresgélni de nemtudom,hogy melyik volna jó egy kezdőnek pls segítsetek.

2014. máj. 18. 21:06

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!