Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Elmagyarázod, hogyan van...

Elmagyarázod, hogyan van megvalósítva egy olyan felület ami visszaveri a fényt torzulva (vízfelszín) vagy csak simán mint a tükör?

Figyelt kérdés

OpenGL ben vagy egy shader nyelvben(cg) mindegy.

Nagyon érdekel mert kíváncsi vagyok.

Ötletem sincs,hogy miképp van ez megoldva valós időben.


Ezekkel vagyok tisztába:

faces,vertex,edge,triangle,uv,normal.

Annyit értek,hogy hogyan épül fel egy 3D textúrázott modell.


2014. márc. 26. 22:48
 1/3 anonim ***** válasza:

Egyszerű mátrixműveletek. 2D-ben egy egyszerű Y tengelyre történő tükrözés így néz ki:


5 * -1 0 = -5

2 0 1 2

2014. márc. 26. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Hát, majdnem. Ha nem cseszné el az oldal a behúzásokat...
2014. márc. 26. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Szerintem ez kell neked:

[link]


Vagy ez:

[link]

2014. márc. 28. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!