Elmagyarázod, hogyan van megvalósítva egy olyan felület ami visszaveri a fényt torzulva (vízfelszín) vagy csak simán mint a tükör?
Figyelt kérdés
OpenGL ben vagy egy shader nyelvben(cg) mindegy.
Nagyon érdekel mert kíváncsi vagyok.
Ötletem sincs,hogy miképp van ez megoldva valós időben.
Ezekkel vagyok tisztába:
faces,vertex,edge,triangle,uv,normal.
Annyit értek,hogy hogyan épül fel egy 3D textúrázott modell.
2014. márc. 26. 22:48
1/3 anonim válasza:
Egyszerű mátrixműveletek. 2D-ben egy egyszerű Y tengelyre történő tükrözés így néz ki:
5 * -1 0 = -5
2 0 1 2
2/3 anonim válasza:
Hát, majdnem. Ha nem cseszné el az oldal a behúzásokat...
3/3 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!