Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hlsl vagy cg nyelvekben,...

Hlsl vagy cg nyelvekben, hogyan csinálják meg azt, hogy hullámozzon a felület?

Figyelt kérdés

Nincs rálátásom egy kicsit sem arra,hogy ezeket,hogy valósítják meg.

Az összes obkektre egyesével megírják,hogy hullámozzanak?


Hogyan van ez az egész?


2014. febr. 14. 20:16
 1/1 A kérdező kommentje:

Akkor csak annyit segítsetek,hogy forróságtól hullámzóra,hogyan tudom megcsinálni a pályát?


Minden egyes objekt-hez hozzá fog kellenem adni ezt a cg scriptet?


És melyik feldolgozó egységet fog kellenem programozni,hogy eltudjam érni ezt a hatást?


Tessalation evaluation shader

Tesselation control shader

Fragment shader

Vertex shader

Geometry shader


Pls írjatok valami hasznosat örülnék neki.

2014. febr. 14. 23:24

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!