Hlsl vagy cg nyelvekben, hogyan csinálják meg azt, hogy hullámozzon a felület?
Figyelt kérdés
Nincs rálátásom egy kicsit sem arra,hogy ezeket,hogy valósítják meg.
Az összes obkektre egyesével megírják,hogy hullámozzanak?
Hogyan van ez az egész?
2014. febr. 14. 20:16
1/1 A kérdező kommentje:
Akkor csak annyit segítsetek,hogy forróságtól hullámzóra,hogyan tudom megcsinálni a pályát?
Minden egyes objekt-hez hozzá fog kellenem adni ezt a cg scriptet?
És melyik feldolgozó egységet fog kellenem programozni,hogy eltudjam érni ezt a hatást?
Tessalation evaluation shader
Tesselation control shader
Fragment shader
Vertex shader
Geometry shader
Pls írjatok valami hasznosat örülnék neki.
2014. febr. 14. 23:24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!