Melyik 3D engine-t ajánljátok kezdésnek?
Mire akarod használni?
Mit jelent az, hogy "Programozni tudok"?
Amikor ilyen kérdéseket olvasok a következő jut eszembe:
"Én, amikor találkozom egy új programozási nyelvvel, vagy tudom, hogy abban akarok fejleszteni nagyobb dolgokat, akkor elkezdek felépíteni magamtól egy saját motrot (azaz Engine-t), persze ez időigényes, de miközben ezt teszem, megértem mi a lényege az 'új' programozási nyelvnek."
Egyik válaszadó megkérdezte a kérdezőtől, hogy mit ért azalatt, hogy: "Programozni tudok,..."
...nos manapság ezalatt azt értik az emberek, hogy ismerik a CTRL+C és a CTRL+V billentyűkombinációkat és az interneten szinte "minden" megvan, csak a sorrendre kell odafigyelniük, hogy hogyan másolják össze... :-)
De ha belegondolsz, pl. Androidban 1-2 sor, hogy megjeleníts egy PNG képet, vagy lejátsz egy MP3-as zenét... ...nos sokan azt hiszik ez a programozás... :-)
Persze vannak 2D-3D-s fügvénykönyvtárak is (SDL, DirectX, OpenGl, stb.), amelyekkel már egész jó dolgokat lehet csinálni... ...de ahhoz már majdnem tudni kell programozni... :-)
Szóval összegezve manapság azt nevezik "Programozásnak", a mai gyerekek, hogy van egy program, amiben menüszerűleg ki lehet választani, hogy "Akarok csinálni egy 3D-s FPS-t"... :-)
Kezdésnek azt ajánlom próbáld meg írni egyet magadnak.
Nem, valóban nem fog sikerülni.
De sokat tanulsz, eleget ahhoz, hogy tudj használni *rendesen* egy Unity-t vagy bármilyen motort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!