Hogyan kezdjek hozzá 2d-s játékok megírásához?
Figyelt kérdés
Ötlet megvan, csak a kérdés az,hogy milyen nyelven írjam meg és kell-e hozzá "kiegészítő",pl. Opengl.2014. ápr. 26. 13:42
11/11 iostream válasza:
"C++ objektum-orientált, tehát azzal már kezdhetsz valamit. Bár manapság Unity a legkedveltemm platform az indie industriesban, szóval ott kamatoztathatod a tudásod."
1. A C++ nem objektum-orientált, csupán támogatja azt.
2. Ez nagyon nem előfeltétel a játékkészítéshez. Főleg 2D-ben.
Kérdező: fogsz egy ablakot (találd ki, hogy hozhatsz létre ablakot, google a barátod, create window <programnyelv> kifejezésre ki fogja adni), és rajzolsz rá. Aztán kitalálod mögé a fizikát meg az egyebeket. Nem annyira nehéz ez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!