C-C++: Ugyanúgy viselkedik a két union?
Figyelt kérdés
Első verzió:
union Point3D
{
struct
{
double x,y,z;
};
struct
{
double d[3];
};
};
Második verzió:
union Point3D
{
struct
{
double x,y,z;
};
double d[3];
};
Okozhat működésbeli hibát az union-t használó függvényeknél, ha átírom az első verziót a másodikra?
2014. márc. 3. 19:27
11/11 anonim válasza:
hát mostmár b****átok meg :D
mindössze annyit mondtam, hogy a double bájtjainak száma osztható 4-el, és igen, az én gépemben is 8 bájtos..
és ez a 4 is inkább a padding szempontjából lényeg, nem abból, hogy majd lesz egy szabvány, ami 12 vagy 16 bájtos floating pointot fog definiálni (vagy már van, most mindegy)
siralmas, hogy mindössze 1 ember értette meg, mit mondtam..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!