Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C-C++: Ugyanúgy viselkedik a...

C-C++: Ugyanúgy viselkedik a két union?

Figyelt kérdés

Első verzió:


union Point3D

{

struct

{

double x,y,z;

};

struct

{

double d[3];

};

};


Második verzió:


union Point3D

{

struct

{

double x,y,z;

};

double d[3];

};


Okozhat működésbeli hibát az union-t használó függvényeknél, ha átírom az első verziót a másodikra?



2014. márc. 3. 19:27
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

hát mostmár b****átok meg :D


mindössze annyit mondtam, hogy a double bájtjainak száma osztható 4-el, és igen, az én gépemben is 8 bájtos..


és ez a 4 is inkább a padding szempontjából lényeg, nem abból, hogy majd lesz egy szabvány, ami 12 vagy 16 bájtos floating pointot fog definiálni (vagy már van, most mindegy)


siralmas, hogy mindössze 1 ember értette meg, mit mondtam..

2014. márc. 6. 01:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!