C# XNA Game Studio 4. 0-ban gogyan lehet megadni a GraphicsDevice-nak az adatstream típusát?
Figyelt kérdés
Talán nem egyértelmű, de a VertexDeclaration-re gondolok.2013. nov. 23. 20:04
1/1 anonim válasza:
4.0-ban már nem kell megadni a VertexDeclaration-t.
Itt egy jó kis példa: [link]
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!