Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Az OpenGL teljesen univerzális?

Krisz2 kérdése:

Az OpenGL teljesen univerzális?

Figyelt kérdés
Tehát ha elkezdek könyvet olvasni az OpenGl-röl nem lesznek olyan dolgok amik pl a c++ hoz vannak és ha én javával szeretném használni ott másképp van?

2013. jún. 24. 16:20
 1/5 anonim ***** válasza:
platformfüggetlen
2013. jún. 24. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
A keretrendszertől függ, igazából annyi a különbség hogy más szót használsz.
2013. jún. 24. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
De akkor a Juhász Imre féle könyv melyik nyelvhez van?
2013. jún. 24. 16:36
 4/5 anonim ***** válasza:
Nyelvfüggetlen. C++-ban is az A() szignatúrájú függvényt hívod és Java-ban is. Innentől kezdve tökmindegy. A könyv pedig a "C++" kifejezést a 15. fejezetben említi először, előtte általános szintaxist használ.
2013. jún. 24. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 iostream ***** válasza:
Az OpenGL alapvetően C-s bindolással rendelkezik. Szinte minden nyelven van hozzá keretrendszere, és a mögötte lévő elmélet az tiszta matek. Viszont komoly alacsonyszintű dolgok vannak benne.
2013. jún. 24. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!