Melyik a legegyszerűbb, legkönnyebben megtanulható 3D-s "nyelv"? OpenGL nehéz, DirectX nehezebb, még mik vannak?
Figyelt kérdés
2013. máj. 21. 20:14
1/3 anonim válasza:
Legegyerűbb mindenki szerint az OpenGL, van egy csomó tutorial youtube-n, és nagyon jól magyarázzák el. Plusz ha feltelepíted a compilert és az OpenGL-t, akkor még egy példa program is lesz új projekt létrehozásakor, az alap objektum kirajzolásokat kb abból meg is lehet tanulni, ha kicsit piszkálod :D
2/3 anonim válasza:
Én azt nem értem, hogyan lehet úgy nekiállni a dolognak, hogy "melyik a legegyszerűbb". A grafikai programozás eleve nem egyszerű, most ott a nyelv maga kevésbé lényeges, sokkal fontosabb, hogy milyen platformra programoznál.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
Számítógépre, csak próbálgatok, és azért a legegyszerűbbre gondoltam, mert nemrég kezdtem a programozást.
2013. máj. 22. 19:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!