Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » SDL/openGL vs DirectX 3D....

SDL/openGL vs DirectX 3D. Melyik a jobb 3D játékhoz?

Figyelt kérdés

Jobb alatt egyszerűbbet, könnyebben tanulhatót értek.

Az SDL -re sok a tutorial, na meg platformfüggetlen...


2012. nov. 26. 16:18
 1/5 anonim ***** válasza:

Az SDL nagyon egyszerű de nem ad nagy lehetőséget.

Rendesen meg kell tanulni az OpenGL meg a GLSL és kész.

2012. nov. 26. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
De láttam, hogy az amatőrök is milyen játékokat csinálnak, directX 3D -vel. Nektek mi a véleményetek róla?
2012. nov. 26. 17:25
 3/5 A kérdező kommentje:
Na akkor SDL -t + OpenGL-t tanulok, hátha lesz valami...
2012. nov. 26. 19:35
 4/5 anonim ***** válasza:
A profik ma már nem használnak openGL-t. Mindenki DirectX-et használ.
2012. nov. 26. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Ez butaság amit te írtál előző.

Na és mi van ha nem windowsra kell fejleszteni.

Akkor mire jó a directX?

2012. nov. 27. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!