Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért jobb az OpenGl mint a...

Miért jobb az OpenGl mint a directX?

Figyelt kérdés
Mert pár játékhoz az kell, vagyishogy miért nem idítja el directx-el egyszerűen és miért kell hozzá az OpenGl!
2009. dec. 24. 11:04
 1/4 anonim ***** válasza:
Szerintem az OpenGL hardveres gyorsítás, a directx meg szoftveres.
2009. dec. 24. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

itt egy kép, directx 10 vs. directx 9 vs. opengl 2.1

[link]

2009. dec. 24. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Mindkettő hardveres, csak más utasításokat használnak. Tudni kell, hogy a DirectX a M$ által kitalált dolog, és kizárólag Windows alatt létezik. Az OpenGL nyílt forrású, elvileg platformfüggetlen megoldás, így létezik Linuxra is. Hogy melyik a jobb? Huh, hát nem jelenteném ki, hogy az OpenGL, ugyanis a videokártyától is függ azért. Ugyanazt az utasítást (pl rajzolj egy kék pontot az x;y;z; koordinátára) másképp oldják meg a kártyák.


PS: tudom, hogy speciel "pontrajzolás" nincs sem DX, sem OpenGL alatt.

2009. dec. 24. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi csak azért érdekelt mert a 64-es vifeókártyán ha open gl-lel indítom el a játékot akkor nagyon szaggat amikor pedig directx-el akkor meg viszonylag jól megy a játék! (a játék autorun settingsében ki lehet választani, hogy directx vagy opengl)
2009. dec. 25. 12:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!