Mivel jobb ha DirectX11-et használok 10 vagy 9 helyett a játékokban?
Figyelt kérdés
2012. febr. 1. 15:33
2/4 anonim válasza:
Semmivel. Örülhetsz, hogy a fogyasztói társadalom lelkes tagja vagy. Felhasználói szemmel teljesen mindegy, hogy mivel rajzolja a grafikát a program. A programozóknak számít.
Ha arra gondolsz, hogy ugyanazon játék esetében, nos, ha van is ilyen opció, a különbség általában mesterségesen generált, és így is elhanyagolható.
3/4 anonim válasza:
Második, ez nem egészen igaz, DX11-ben tényleg szebb a grafika, (pl tesszellálás és társai), de oda elég erős kártya is kell.
4/4 anonim válasza:
Ez marhaság. Akár DX9-ben, akár DX11-ben le lehet programozni egy szál háromszögtől egy Gollumig akármit. Meg tudja jeleníteni. Más a programozás technikája, és más a teljesítmény, de nincs olyan dolog, amit a DX11 meg tud jeleníteni, a DX9 vagy az OpenGL meg nem. A tesszeláció is helyettesíthető akár bonyolultabb modellekkel, akár shaderrel, akár ati streammel, akár cudával. Ez a programozó dologa, egészen pontosabban a főnöke szabja meg neki a költségvetéstől függően, hogy melyiket fogja használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!