Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » OpenGLben a távoli objektumokn...

OpenGLben a távoli objektumoknak nagyon kockásak a szélei. Hogyan lehetne ezt beállítani, vagy orvosolni?

Figyelt kérdés

itt is van két kép, ez segít a megértésben:

egy szép gömb széle közelről: [link]

és ugyan az távolról: [link]

nem tudom mi a megnevezése ennek a jelenségnek, én úgy nézem, hogy olyan Rücskös a széle, de csak a távoli dolgoknak, a kockáknak is, mindennek.



2013. jún. 17. 23:23
 1/1 anonim ***** válasza:

Így keress rá:

Anti-aliasing in OpenGL

2013. jún. 18. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!