Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Szerintetek érdemes a JAVA...

Szerintetek érdemes a JAVA nyelvvel kezdeni a programozást, vagy előbb inkább valami mással kezdjem? A Javat azért gondoltam, mert manapság inkább azt használják, mint például a C, vagy C++ nyelvet.

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok, érdekel a programozás, hobbiszinten foglalkoznék vele, a későbbiekben pedig szeretnék komolyabban is, de nem tudom, melyik nyelvvel érdemes kezdenem.
2013. jún. 4. 16:27
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%

Ez egyéntől függ. Általában először a struktúrált programozási elvet jó megtanulni, és utána továbblépni az objektum orientált programozás felé. A Java jó kis nyelv, de erősen (tisztán) objektum orientált, ezért egy kezdőnek kicsit sok lehet elsőre.


Egyébként a C-t ma is használják beágyazott rendszerekhez vagy harverközeli programozáshoz (az assembly mellett), a C++ meg pláne használatos. És C++-szal kezdenék, de mondom, ez egyéntől függ. :)

2013. jún. 4. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:

C, C++, Java ha engem kérdezel


de ide még sok mindent fognak alattam összehordani, úgysem fogod tudni kiválasztani a jó választ

2013. jún. 4. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 A kérdező kommentje:
A C után a C++ mennyire lesz nehéz, vagy mennyire más a dolog?
2013. jún. 4. 16:47
 4/22 anonim ***** válasza:

A C++ kiegészíti a C-t sokmindennel, pl. objektumok kezelése; függvények, operátorok túlterhelése; kivétel kezelés; cin/cout; stb.


De vigyázz, ne keverd össze a programozás megtanulását egy programnyelv megtanulásával. :)

2013. jún. 4. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
30%
Még mindig baromság C-vel kezdeni.
2013. jún. 4. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:

C és C++ közül akkor már inkább a C++-al kéne ismerkedni.

Persze jó nyelv a C, de kétlem, hogy a kérdező beágyazott rendszerekkel szeretne dolgozni, vagy nagyon alacsony szinten akar mindent kezelni.