Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Melyik az egyszerűbb? LWJGL...

Melyik az egyszerűbb? LWJGL vagy XNA?

Figyelt kérdés

Már foglalkoztam SDL-el, és OpenGL-el, nem is rossz, csak sokáig tartana vele megírni egy komplett játékot.

Na meg hát erős geometriai tudás kell hozzá, és hát pl.: mátrixokat (akármi is legyen az) nem tanulunk hatodikban...


2013. jan. 5. 08:57
 1/4 anonim ***** válasza:

A mátrixokat valószínűleg később sem úszod meg. Jobban jársz ha beleveted magad!

Én a helyedben az LWJGL-t választanám. Az XNA túlságosan az MS-hez kötődik, míg az LWJGL teljesen szabadon használható.

2013. jan. 5. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

A francba xD

Na akkor LWJGL, remélem nem lesz rohadt sok nehéz rész, ami a hiányos geometriai ismereteim miatt lenne...

2013. jan. 5. 09:56
 3/4 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy geometria nélkül egy játékot csinálni szinte lehetetlen.


Amúgy érdekes a kérdés, mivel az XNA-hoz C# az LWJGL-hez pedig Java kell. Oké, hogy hasonlóak, de messze nem ugyan az a kettő.

Előbb tanulj meg programozni, utána ess neki játékot készíteni. Alapok nélkül ez nem nagyon fog menni.

2013. jan. 5. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
C#, C++, és Java tudásom megvan egyforma szinten.
2013. jan. 5. 13:45

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!