Melyik az egyszerűbb? LWJGL vagy XNA?
Már foglalkoztam SDL-el, és OpenGL-el, nem is rossz, csak sokáig tartana vele megírni egy komplett játékot.
Na meg hát erős geometriai tudás kell hozzá, és hát pl.: mátrixokat (akármi is legyen az) nem tanulunk hatodikban...
A mátrixokat valószínűleg később sem úszod meg. Jobban jársz ha beleveted magad!
Én a helyedben az LWJGL-t választanám. Az XNA túlságosan az MS-hez kötődik, míg az LWJGL teljesen szabadon használható.
A francba xD
Na akkor LWJGL, remélem nem lesz rohadt sok nehéz rész, ami a hiányos geometriai ismereteim miatt lenne...
Az a baj, hogy geometria nélkül egy játékot csinálni szinte lehetetlen.
Amúgy érdekes a kérdés, mivel az XNA-hoz C# az LWJGL-hez pedig Java kell. Oké, hogy hasonlóak, de messze nem ugyan az a kettő.
Előbb tanulj meg programozni, utána ess neki játékot készíteni. Alapok nélkül ez nem nagyon fog menni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!