Mire van szükség ( a tudáson kívül) egy egyszerűbb RPG összedobásához? Mivel érdemes nekikezdeni?
RENGETEG kitartásra. Az RPG jellegű játékoknál a projekt kisebb része a motor megírása (az sem triviális), sokkal több idő a sztori és a karakterek összerakása.
Érdemes kitalálni, milyen típusú játékot akartok (2D, 3D, verekedős, lövöldözős (mert ugye harc lesz benne az fix), ügyességi), ehhez írni egy iszonyat általános rendszert, ami a végletekig paraméterezhető, aztán megírni a pályákat vagy játékelemeket, amik ezeket a paraméterezéseket fogják adni.
köszi a választ,
és aaz "iszonyat általános rendszert" azt milyen programnyelven érdemes megcsinálni? vagy ez már tökmindegy?
2D-ről van szó, ilyen "próbarepülés" lenne.. lelkesedés az megvan :D
A nyelv lényegtelen, a Python valóban jó választás lehet, de ott a java vagy C++ is.
Egyik sem nehéz ha van az embernek egy kis tapasztalata.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!