Az XNA-t érdemesebb megtanulni mint az Ogre3D-t, vagy az LWJGL-t?
Figyelt kérdés
Mind más nyelvű, de tudom mindet egy szinten.2013. jan. 4. 18:17
1/13 A kérdező kommentje:
Ogre3D kilőve, nincs rendes tutorial, sem dokumentáció. Az XNA nem platformfüggetlen, de azért nem lövöm ki. Az LWJGL-t még nem nagyon használtam.
2013. jan. 4. 18:19
2/13 A kérdező kommentje:
Vagy Mesa3D. Csak hallottam róla, de nem használtam. Cél:
FPS játék.
2013. jan. 4. 18:20
3/13 A kérdező kommentje:
OpenGL? (freeGLUT;GLUT;SDL)
2013. jan. 4. 18:23
4/13 A kérdező kommentje:
Hát, legyen LWJGL, az platformfüggetlen...
Vagy XNA?
Váá, segítsetek xd
2013. jan. 4. 18:27
6/13 anonim válasza:
Amiket soroltál, mind fullgagyi.
7/13 A kérdező kommentje:
Utolsó:
Mit ajánlasz?
2013. jan. 4. 19:13
8/13 A kérdező kommentje:
Na akkor:
legyen OpenGL + SDL, ha senki se tud jobbat x(
2013. jan. 4. 19:24
9/13 anonim válasza:
Az OpenGL egyeduralkodó. Az OpenGL egyben szabvány is, jobbat nem találsz, de egyszerűbbet igen (Pl: XNA).
10/13 anonim válasza:
Érdekes, de az Ogre3D oldalán ami leírás van az alapján elég jól el lehet boldogulni vele.
Lehet tanulni OpenGL-t is, hasznos is, de az Ogre is arra épül és pár dolgot jelentősen megkönnyít a munkánál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!