Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Egy holdem pókert hogyan...

Egy holdem pókert hogyan írnál meg c++, OpenGL ben?

Figyelt kérdés

nevesített állandók lennének a színek és a számok benne?

Vagy 2D tömböt csinálnál és a 2D tömbnek például a [0][0] elemén volna a szám [0][1] elemén pedig annak a számnak a szine hogy például pikk e vagy valami más.

Hogyan csinálnád meg?

A random shuffle val kevernéd össze a kártyákat.


Azért kérdem mert neki akarnák fogni egy ilyen feladathoz de nem tudom,hogy mi volna a legjobb megvalósítás erre a feladatra.


2012. dec. 11. 15:04
 1/2 anonim ***** válasza:
Egy vektorban lennének a Kartya nevű osztályból konstruált példányaim. A kártya osztálynak lenne egy szín mezője, egy ábra mezője és egy érték mezője.. továbbá hogy mit üt, mi üti.
2012. dec. 11. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 iostream ***** válasza:
A kartya struktúra tartalma két enum: egy szín (kör, káró, pikk, treff) és egy érték (2-9, bubi, dáma, király, ász). Ez lenne a kártya.
2012. dec. 11. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!