Miért nem történik semmi ebben a programban? (OpenGL, C)
#include <stdio.h>
#include <GL/glut.h>
#include <GL/gl.h>
void main()
{
glColor3f( 1.f, 0.f, 0.f );
glBegin( GL_POINTS );
glVertex3f( -.5f, 0.f, 0.f );
glEnd();
glColor3f( 0.f, 0.f, 1.f );
glBegin( GL_POINTS );
glVertex3f( 0.f, 0.f, 0.f );
glEnd();
glBegin( GL_POINTS );
glVertex3f( .5f, 0.f, 0.f );
glEnd();
} //Lefordul de nem történik semmi se...
Igazából ha jól nézem, még csak egy ablakot sem hozol létre, amibe rajzolhat.
Amúgy a void main sem szép dolog.
Jól gondolom?
Köszönöm a válaszokat!
C szabvány IS azt mondja, hogy int main. Technikailag rendben van, ha soha nem fogsz olyan fordítóval olyan platformra dolgozni, amin ez bajt okoz. Gyakorlatilag a szabványtól teljesen feleslegesen eltérni, csak hogy eltérjünk butaság.
Itt egy link: [link]
De van sok másik is. Mindkét szabvány kimondja, hogy a main az int. C-ben ha lehagyod a visszatérési értéket egy függvényről, az implicit int lesz, tehát ott a sima main() is jó, de ugye az is int.
Azért nem működik a programod, mert nincs se ablak, se a glut inicializálva, se semmi az ég világon. Ilyen egy opengl-es példaprogram:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!