Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Miért nem történik semmi...

Miért nem történik semmi ebben a programban? (OpenGL, C)

Figyelt kérdés

#include <stdio.h>

#include <GL/glut.h>

#include <GL/gl.h>


void main()

{

glColor3f( 1.f, 0.f, 0.f );

glBegin( GL_POINTS );

glVertex3f( -.5f, 0.f, 0.f );

glEnd();

glColor3f( 0.f, 0.f, 1.f );

glBegin( GL_POINTS );

glVertex3f( 0.f, 0.f, 0.f );

glEnd();

glBegin( GL_POINTS );

glVertex3f( .5f, 0.f, 0.f );

glEnd();

} //Lefordul de nem történik semmi se...


2012. dec. 10. 06:45
 1/8 anonim ***** válasza:
Nem akarok hülyeséget mondani, soha nem programoztam opengl-t, de nekem úgy tűnik, hogy a program kirajzolja amit kell, majd egyből véget is ér. Nincs semmi várakoztatás, vagy ilyesmi.
2012. dec. 10. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 iostream ***** válasza:

Igazából ha jól nézem, még csak egy ablakot sem hozol létre, amibe rajzolhat.


Amúgy a void main sem szép dolog.

2012. dec. 10. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
38%
A void main technikailag teljesen korrekt. Az már más kérdés, hogy a "megszokás" az int main, de attól a void main még ugyanúgy működik.
2012. dec. 10. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
iostream azért mondta, hogy baj van vele mert azt gondolta, hogy ez C++. Most C van...
2012. dec. 10. 10:44
 5/8 A kérdező kommentje:

Jól gondolom?

Köszönöm a válaszokat!

2012. dec. 10. 10:45
 6/8 iostream ***** válasza:
82%

C szabvány IS azt mondja, hogy int main. Technikailag rendben van, ha soha nem fogsz olyan fordítóval olyan platformra dolgozni, amin ez bajt okoz. Gyakorlatilag a szabványtól teljesen feleslegesen eltérni, csak hogy eltérjünk butaság.


Itt egy link: [link]


De van sok másik is. Mindkét szabvány kimondja, hogy a main az int. C-ben ha lehagyod a visszatérési értéket egy függvényről, az implicit int lesz, tehát ott a sima main() is jó, de ugye az is int.

2012. dec. 10. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
38%
Ha nincs szükség a "main" függvény visszatérési értékére, akkor egy platformon sem okozhat gondot. A szabvány annyit mond ki, hogy a program belépési pontja a main függvénynél található. A szabványokról meg annyit, hogy a Visual Studio meg még csak nem is main, hanem WinMain, vagy _tWinMain függvényt használ belépési pontként.
2012. dec. 10. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Azért nem működik a programod, mert nincs se ablak, se a glut inicializálva, se semmi az ég világon. Ilyen egy opengl-es példaprogram:


[link]

2012. dec. 23. 02:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!