Az nagyon nagy baj ha egy openGL -es program nem platformfüggetlen?
Figyelt kérdés
A code::blocks elég rossz IDE...
Nem birok képet betölteni, meg ilyenek...
2012. nov. 27. 15:47
1/3 A kérdező kommentje:
Ezért használnék visual c++ -t.
2012. nov. 27. 15:47
2/3 A kérdező kommentje:
Ami meg nem platformfüggetlen...
2012. nov. 27. 15:48
3/3 iostream válasza:
A platformfüggetlenség nem szent grál. Szép, ha van, de ha nem használná senki a programodat más platformon, akkor felesleges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!