Milyen grafikus könyvtárakat használsz? Melyik a kedvenced?
Figyelt kérdés
Én az OpenGL akarom majd megtanulni.2012. nov. 12. 05:10
1/5 anonim válasza:
Eddig XNA-t használtam, de egy jó hónapja átálltam SlimDX-re. C#-al :)
És jól tettem :D
2/5 anonim válasza:
C#-ban OpenTK-t ajánlom OpenGL van meghívogatva benne managed dll-ben. Amúgy JAVA, C, C++-ban ha OpenGL -t akarsz programozni nem jutott eszedbe maga az OpenGL? Vagy mi a kérdés lényege? Ablakkezelő rendszert keresel? GLUT? DirectX haldoklik. Az XNA gyerekeknek játék... OpenGL egyeduralkodó.
3/5 anonim válasza:
gdi+, nincs sok grafikus dolog amit írnák, mindig is a programok háttere nyűgözött le. :D
4/5 anonim válasza:
Azért az egy nagyon durva kijelentés, hogy az DX haldoklik, az meg szintúgy, hogy az XNA gyerekjáték :) Eléggé szép mennyiségű játék íródik XNA-ban (és nem csak xbox-ra) a DirectX meg eléggé vezető szinten áll karöltve OpenGL-el... :)
5/5 anonim válasza:
A DirectX haldoklik, ez egyértelmű. Az OpenGL szabvány! Az OpenGL egyeduralkodó, mint ahogy mondottam az előbb is. XNA-n sose fognak komoly játékot írni, túlságosan le van butítva, hogy megértsék a .Net-es kitkat userek. Nem szólnék bele a helyedben olyanba amihez nem értek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!