Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan tanuljak C++ nyelvet?

Hogyan tanuljak C++ nyelvet?

Figyelt kérdés

Nos teljesen kezdő vagyok, úgyhogy azt szeretném tudni, hogy hol kezdjem? Melyek a legalapabb dolgok, ahonnan kezdenem kéne, és mivel folytassam, hogy végül eljussak a C++ nyelv tanulásáig?

Nem sajnálom rá az időt, tudom, hogy nagyon sokáig fog tartani, de szeretném megtanulni magamnak, mivel nem informatikára járok, ezért esélytelen, hogy valaha ezt iskolában megtanuljam...

Köszönöm a válaszokat!

2012. okt. 8. 20:08
 1/8 anonim ***** válasza:
Interneten rengeteg videó, leírás van, ahol sokszor érthetőbb, mint egy programozás órán.Keress rá.
2012. okt. 8. 20:14
 2/8 anonim ***** válasza:
Tanuljuk meg a c++ prog nyelvet 24 óra alatt című könyvből.
2012. okt. 8. 21:32
 3/8 iostream ***** válasza:
Internet. Minden itt van, csak tudj angolul.
2012. okt. 8. 21:54
 4/8 anonim ***** válasza:

Én a helyedben egyszerűbbel kezdeném. Majd fokozatosan haladnék a C-k felé. (Azért C-k, mert nagyon sok C alapú nyelv van ami alapjaiban majdnem, hogy megegyezik.)

Nem ajánlom a könyveket, inkább "jegyzet"-eket keress és persze használd a programozók 1. törvényét: "Google a barátod, Wiki a barátnőd!"

Magyarul ne is keress rá semmire, max port.hu-n.

Sok szerencsét, én is így kezdtem!

2012. okt. 8. 22:28
 5/8 anonim válasza:
Szoftverfejlesztés C++ nyelven című könyv. Minimális OO tervezést is tanulsz vele, ami kezdőknek nem árt. Olvasod a könyvet, és közben gyakorolsz. Gyakorlat teszi a mestert, ez programozásra fokozottan igaz.
2012. okt. 8. 22:36
 6/8 anonim ***** válasza:

Felesleges c nyelvet tanulnia.

Nagy butaság az ha valaki azt mondja,hogy c vel kell kezdeni.

Minek?

Minek ha ott a c++?

Azzal kezdj c++ egyből.És a 24 órás könyvből meglátod szörnyen jól sikerült az a könyv.Kezd el szépe.

Aki meg a C ajánlta arra padig ne hallgass.

2012. okt. 8. 23:00
 7/8 anonim ***** válasza:
Kezd C# -el, majd folytasd C++ -al. Én így csináltam.