Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mennyire bonyolult a programoz...

Mennyire bonyolult a programozás? Fejlődik a technika?

Figyelt kérdés

Kicsit érdekes lesz, de nem tudom pontosan megfogalmazni mire is gondolok.

Szal most egy új játékot fejlesztenek 3 évig is akár vagy tovább és arra lennék kíváncsi, h egy régebbit, mondjuk egy Gta 3 mat a ai technikával ugyan annyi idő lenne vagy pár óra alatt összeállna a program?

Jó egyértelmű, h ki kell a pályákat találni meg a karakterek, de én most csak a programozásrá gondolok.

Haverom azt mondja, h 5 perc alatt összedob egy kígyót, de egy Nfs 1 se tartaná sokból.

Szál gyorsul meg fejlődik a dolog?

Bocs ha hülyeséget kérdezek.



2012. jún. 26. 20:49
 1/5 anonim ***** válasza:

"Haverom azt mondja, h 5 perc alatt összedob egy kígyót, de egy Nfs 1 se tartaná sokból."


Na ő sem programozott még...


Persze, fejlődik a technika, egyre több erőforrás érhető el és minden gyorsul, de a fejlesztés ekkora ütemben nem változik.

Ugyan úgy, gyakran ugyan azok a technológiák vannak.


Például a C++ nyelv maga szinte változatlan, a modulok, a kiegészítők köre bővül, gyorsul, változik.



De a fejlesztés nem rövidül(het) ennyire drasztikusan, ugyanis megvannak ennek is az elemi lépései. Ugye normál esetben a fejlesztés a tervezéssel kezdődik. Már csak ez maga akár egy egyszerűbb programnál is hosszú időbe telhet, mire mindenre megvan a megoldás.

Utána jöhet csak a kódolás...

2012. jún. 26. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

De akkor miért van az, h x éve egy GTA 3 3 évbe telt.

Ma 3 év alatt dobták össze a GTA 5 játékot és van egy kis különbség.

2012. jún. 26. 20:56
 3/5 iostream ***** válasza:
100%
Ahogy írta, a könyvtárak változnak, a hardver változik. A GTA 3 és az 5 között a legfontosabb különbség a grafikában, a megjelenítésben van.
2012. jún. 26. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Talán azért mert az előzőn 150-en dolgoztak, az utóbbian meg 500-an?!
2012. jún. 27. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Kérdés, hogy az a régebbi játék mikori.

Az objektumorientáltság az 1990-es években terjedt el, ma a párhuzamosság a jelszó. Régebben a strukturált programozásról szólt minden.

Az OO előtti játékokat, vagy bármit egyszerűbb lenne ma újraírni, nem beszélve a strukturáltság előttieket, már ha voltak akkoriban számítógépes játékok. Az OO, de egy szálú játékok többszálúsítása nem tenné egyszerűbbé a programozást, viszont jobban kihasználná, hogy több processzor van.

2012. júl. 2. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!