Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy kezdjem el a programozást?

Hogy kezdjem el a programozást?

Figyelt kérdés

Nagyon érdekel de nem tudom h. kezdjem el.A célom az lenne h. tudjak androidra készíteni alkalmazásokat és/vagy játékokat de abszulút kezdő vagyok,szóval?

14/f

2012. márc. 21. 18:23
1 2 3
 21/22 anonim ***** válasza:

Megemlítettem, de nem árultam el róla kódot, vagy működési elvet. Beszélhetünk róla, hogy mire használható, de konkrétan kódrészletet, vagy működési elvet nem mondhatunk. Azért titkos, mert mint el nem ismert nyelv, nem is lehetne benne úgy programozni, hogy később az hivatalos programként szerepeljen. De találtunk egy tömörítési formátumot, ami eddig csak kínai rendszereken volt elérhető, a "*.chin" Ez képes arra, hogy úgy lehessen használni a fájlokat, hogy nem tömörítjük ki. Így betömörítjük, kitömöríteni nem lehet, és nem jönnek rá milyen nyelvben íródott a program. Így nem kaphatnánk meg a terjesztési meg egyéb engedélyeket.

Miért csak azok tanulhatják meg akik? Pont ezért. Akik tudják, azok sem csak odajöttek és tanultak. Csak olyanoknak "adjuk át" tudásunkat, akit ismerünk, és megbízunk benne, hogy a későbbi felhasználás során nem ejt hibát, vagy nem használja rossz célra. Mert arra is lehet. Ez a bináristól összetettebb nyelv. Így a rendszerek legmélyére bele lehet vele turkálni. Azt nem állítom, hogy a Pentagon legjobban védett gépére is hatással lenne, de a Microsoft-hoz simán be lehetne mászni szerintem. Bár még nem próbáltuk, nem is akarjuk. Inkább úgy mondanám, hogy félelemből nem hozzuk nyilvánosságra.

2012. márc. 29. 15:41
 22/22 anonim ***** válasza: