Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ajánlanátok a DirectX 2D/OpenG...

Ajánlanátok a DirectX 2D/OpenGL 2D programozáshoz könyvet?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


C#-ban szeretnék valami látványosabbat is alkotni. Az OpenGl és a DiretcX könyvtárai legkézenfekvőbbek.


Egyenlőre csak 2D, hiszen a 3D úgyis magas lenne nekem, viszont a 2D-t elég jól meg akarom tanulni.

Azt hallottam, hogy ha 2D-s grafikára jobb a DirectX, hiszen OpenGL-lel ugyan az körülményesebb. Ez igaz?


Ennek ellenére nekem mindegy, hogy melyikkel kezdem csak hasznos legyen, illetve ami a legfontosabb, hogy meg tudjam valahonnan tanulni.


Tudnátok nekem valamilyen könyvet ajánlani. Esetleg pdf-ben? :)

(Gondolom szinte csak angol nyelvű tananyag van... szóval kénytelen vagyok azt is elfogadni, bár csak középszintű nyelvtudásom [nyelvvizsgám] van)


Előre is köszi :)


2012. febr. 18. 23:10
 1/3 anonim ***** válasza:
DirectX prograsmozáshoz -- legyen az 2D vagy 3D -- remek leírások vannak az MSDN-ben. Példaprogramok is, meg egyéb cikkek is. A DirectX SDK-hoz mellékelt dokumentációt is átnézheted, bár lesz átfedés a kettő között.
2012. febr. 18. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
"Grafika és játékprogramozás DirectX-szel" magyar nyelvű, bár csak 2005-ös könyv. Azóta vannak újítások, de gondolom az alapszintű osztályok és utasításaik megmaradtak. Vagy nem.
2012. febr. 21. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

XNA Framework-ön nem gondolkoztál még?


[link]


[link]


[link]

2012. febr. 22. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!