Ajánlanátok a DirectX 2D/OpenGL 2D programozáshoz könyvet?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
C#-ban szeretnék valami látványosabbat is alkotni. Az OpenGl és a DiretcX könyvtárai legkézenfekvőbbek.
Egyenlőre csak 2D, hiszen a 3D úgyis magas lenne nekem, viszont a 2D-t elég jól meg akarom tanulni.
Azt hallottam, hogy ha 2D-s grafikára jobb a DirectX, hiszen OpenGL-lel ugyan az körülményesebb. Ez igaz?
Ennek ellenére nekem mindegy, hogy melyikkel kezdem csak hasznos legyen, illetve ami a legfontosabb, hogy meg tudjam valahonnan tanulni.
Tudnátok nekem valamilyen könyvet ajánlani. Esetleg pdf-ben? :)
(Gondolom szinte csak angol nyelvű tananyag van... szóval kénytelen vagyok azt is elfogadni, bár csak középszintű nyelvtudásom [nyelvvizsgám] van)
Előre is köszi :)
2012. febr. 18. 23:10
1/3 anonim válasza:
DirectX prograsmozáshoz -- legyen az 2D vagy 3D -- remek leírások vannak az MSDN-ben. Példaprogramok is, meg egyéb cikkek is. A DirectX SDK-hoz mellékelt dokumentációt is átnézheted, bár lesz átfedés a kettő között.
2/3 anonim válasza:
"Grafika és játékprogramozás DirectX-szel" magyar nyelvű, bár csak 2005-ös könyv. Azóta vannak újítások, de gondolom az alapszintű osztályok és utasításaik megmaradtak. Vagy nem.
3/3 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!