Hogyan lehet mesterséges intelligenciát adni egy karakternek c++ programozással?
Én sem értek hozzá de igazi mesterséges intelligencia nem is létezik. Ha olyat akarsz amit mesterséges intelligenciának csúfolnak akkor minden helyzetben előre meg kell adni hogy mit fog csinálni a karakter.
A tanuló robotok is csak bonyolult képletek alapján tanulnak, de nincs saját eszük, ha valamit az előre betáplált képlettel nem tudnak értelmezni akkor azt rosszul fogják értelmezni (vagy sehogy).
Annyi az egész, hogy ellenőrzöd ne menjen neki tárgyaknak, ne kezdjenek ki baráttal, ne kezdjenek véletlenszerűen rádtámadni. Pl csak akkor ha bántod őket. Ezt jelenti a mesterséges intelligencia. C++-ban rohadtál tág a fogalom. Azt se tudjuk, hogy most miről beszélsz? Valami fejlesztőkörnyezet van? Visual studio vagy Borland? 2D vagy 3D? Egyáltalán grafikus vagy csak karakteres megjelenítés? És mégis milyen fajta játék?
Ezekre nem kell válaszolnod, ezeket magadnak kell magadban. Ha kitaláltad, akkor hozzákezdhetsz egyedül, 1 év alatt egész komoly játékot tudnál összehozni folyamatos tanulással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!