Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ha mobil programozással...

Ha mobil programozással szeretnék foglalkozni melyik technólógiát lenne érdemesebb megtanulni flutter vagy xamarin?

Figyelt kérdés
febr. 17. 16:04
 1/6 anonim ***** válasza:

A xamarin az eléggé elavult szerintem, nem hiszem hogy használják még.

A flutterben nem vagyok biztos, az még talán van.

De android és kotlin-nal nem lehet mellélőni.

febr. 17. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 fmaxy ***** válasza:
Kotlin (android) vagy swift (iis
febr. 17. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 fmaxy ***** válasza:
*iOS bocs
febr. 17. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Kotlin - Android natív

Shift - iOS natív

Flutter (Dart) - Multiplatform

React Native - Multiplatform

Ionic - Web alapú multiplatform


Megj: Ionic támogatja a Vue-t, React-ot és az Angular-t is.

febr. 19. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
0%

Kezdjük azzal, hogy ma az egy felhasználó által havonta letöltött appok átlagos száma – 0.0x. Azaz közel nulla (!).


Az app-láz elmúlt, alig tölt le valaki új appot. Mindenki jól elvan a top 20 nagy appal, mint például facebook, insta, netflix, gmail stb.


Az egyetlen kivétel a “hasznos” appok, például áruházak appjai, tömegközlekedés stb.


Ilyen oknál fogva nagyon fontos, hogy először responzív mobil weboldalt tanulj meg fejleszteni, ezt pedig célszerűen React, HTML és CSS segítségével (esetleg játszhatsz a HTMX-szel is), mert a cégek / use case-ek 99%-ára tökéletes a mobil weboldal.


Innen viszont következik, hogy a React Native a te következő barátod, amivel elég faxa cross-platform appokat tudsz készíteni, és az előző pontra épül a tudásod.


Ha natív appot akarsz fejleszteni, akkor az iOS/iPadOS a legjobb platform, mert innen esetleg pénzt is látsz. Ehhez kell egy Mac, egy iPad és minimum egy iPhone otthonra, hogy fejleszteni/tesztelni tudj, de akkor már érdemes komplett MacOS/iOS fejlesztővé képezned magad.


Mobil játékfejlesztés: ez egy külön világ, feltételezem, hogy Unity/C# vagy Unreal/C++ kell hozzá.


Összefoglalva: mobilwebre fel!

febr. 19. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Jókat mondasz #5, de a "iOS/iPadOS a legjobb platform" ez eléggé hamis.


Gazdasági okokból, ha nem fejlesztesz androidra, akkor kizárod a bevételeid másik részét.

Nem mindenki pénzes, akinek Apple-je van. Van olyan réteg is, aki csak minden összekuporgott pénzét elkölti egy telefonra.

febr. 19. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!